Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار Crackdown 3 مشخص شد – رونمایی از بخش چندنفره

0

مایکروسافت از Crackdown 3: Wrecking Zone که بخش چندنفره‌ی بازی کرک‌داون 3 است رونمایی کرد. این بخش از بازی، دو گروه پنج نفره از بازی‌کنندگان را در فضایی کاملا تخریب پذیر در مقابل هم قرار می‌دهد. همچنین تاریخ انتشار Crackdown 3 بالاخره مشخص شده است.

بعد از مواجه شدن با تاخیرهای چندباره، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در نهایت تاریخ انتشار نهایی بازی کرک‌داون 3 را مشخص کرده است. این بازی قرار است 15 فوریه‌ی سال میلادی آینده یعنی 26 بهمن ماه امسال به بازار عرضه شود.

کرک‌داون 3 برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و به جمع بازی‌های انحصاری مایکروسافت می‌پیوندد.

بازی Crackdown 3 دارای یک بخش چندنفره‌ی اختصاصی نیز خواهد بود. این بخش که همان‌طور که قبلا اشاره کردیم Crackdown 3: Wrecking Zone نام دارد، یک نبرد تیمی در فضایی کاملا تخریب پذیر را ارائه می‌دهد. این فضا توسط سرورهای ابری مایکروسافت پشتیبانی می‌شود.

شخصی‌سازی ایجنت‌ها، تعداد زیادی اسلحه و دو نفشه و دو حالت متفاوت برای بازی در Crackdown 3: Wrecking Zone در نظر گرفته شده است. از نقشه‌های رونمایی شده‌ی بازی در مراسم X018 می‌توان به نقشه‌ی Blackout Zone و Nova Station اشاره کرد.

اولین بازی مجموعه‌ی Crackdown را هم اکنون می‌توانید به طور رایگان در ایکس باکس وان و پی‌سی دانلود کنید. این بازی تا 30 نوامبر به صورت رایگان در دسترس است پس اگر می‌خواهید با آن آشنا شوید بهتر است ایکس باکس خود را همین امشب روشن کنید.

بازی کرک‌داون 3 همچنین از عناوین Xbox Play Anywhere است و به همین خاطر در ایکس باکس وان، ایکس باکس وانِ ایکس، و ویندوز 10 از کراس پلی پشتیبانی می‌کند. کراس پلی بازی برای همه‌ی بخش‌های آن از جمله بخش چندنفره فعال خواهد بود.

بازی را هم‌اکنون می‌توانید پیش‌خرید کنید. تاریخ انتشار Crackdown 3 بیست و ششم بهمن ماه امسال اعلام شده است.

پیش از این عرضه‌ی این بازی چند بار با تاخیر مواجه شده بود.

منبع https://www.vg247.com/2018/11/10/crackdown-3-wrecking-zone-release-date/

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.