Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت خرید استودیوهای Obsidian و inXile را رسمی کرد

0

استودیوهای Obsidian و inXile همانطور که شایعات حکایت می‌کردند، تحت مالکیت مایکروسافت درآمدند تا سیاهه استودیو‌های این شرکت از همیشه غنی‌تر باشد.

چندی پیش در گیم‌نیوز از خیز مایکروسافت برای خرید استودیو Obisdian گفتیم. این شرکت در جریان رویداد X018 ضمن رسمی کردن این موضوع، خبر جالب توجه دیگری را نیز اعلام کرد و آن هم خریداری استودیو تحت رهبری برایان فارگو بود. از بازی‌های Fallout: New Vegas و Wasteland می‌توان به‌عنوان معروف‌ترین بازی‌های استودیوهای Obsidian و inXile نام‌ برد.

طبق صحبت‌هایی که طی تأیید این خبر در X018 بیان شد، این استودیوها قرار است همچنان به‌عنوان «استودیو‌های مستقل» به فعالیتشان ادامه دهند. همچنین گفته شد که این دو «تجربه‌های نقش‌آفرینی جدیدی برای بازیکنان و طرفداران» ایکس‌باکس به ارمغان خواهند آورد. استودیوهای Obsidian و inXile بدین ترتیب به دیگر استودیو‌های مطرحی پیوستند که مایکروسافت به تازگی آنها را به جمع تیم‌های فرست پارتی خود افزوده است از جمله نینجا تئوری، پلی‌گراند گیمز، Undead Labs و Compulsion Games و اکنون ۱۳ استودیو زیر پرچم این شرکت به بازیسازی مشغول خواهند شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.