Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیش‌ثبت‌نام Brawl Stars بازی جدید سوپرسل آغاز شد – یک تجربه‌ی چندنفره‌ی دیگر

0

سوپرسل از محبوب‌ترین و موفق‌ترین استودیوهای بازی‌سازی موبایل است که احتمالا در ایران بیشتر از هر چیز به خاطر بازی فراگیر و موفق Clash of Clans شناخته می‌شود. این شرکت بازی‌سازی که بازی‌های معروف دیگری از جمله بوم بیچ و هِی دی و البته Clash Royale را نیز در کارنامه دارد، مدتی است بر روی یک بازی جدید به نام Brawl Stars کار می‌کند. پیش‌ثبت‌نام بازی جدید سوپرسل حالا آغاز شده است.

بازی جدید سوپرسل که در حال حاضر در مرحله‌ی سافت لانچ در برخی مناطق منتخب استور مثل فنلاند، سوئد و کانادا قرار دارد و بیش از 1 میلیون کاربر اندروید را به خود جلب کرده به زودی منتشر می‌شود. سوپرسل بازی Brawl Stars که یک تجربه‌ی چندنفره‌ی متفاوت در میان بازی‌های این شرکت محسوب می‌شود را در تابستان 2017 معرفی کرد و تا کنون این بازی برای کاربران اندرویدی برخی نقاط جهان منتشر شده است.

حالا این شرکت رسما اعلام کرده که پیش‌ثبت‌نام آن برای دو پلتفرم اندروید و iOS آغاز شده است و با رسیدن تعداد کاربران ثبت‌نام کرده به 2 میلیون نفر، یک اسکین اختصاصی به هر نفر تعلق خواهد گرفت. برای پیش‌ثبت‌نام این بازی به این صفحه در وبسایت آن رجوع کنید.

واضح است که در طراحی شخصیت‌ها و محیط این بازی از بازی محبوب فورتنایت ایده گرفته است. ممکن است فکر کنید که یک تجربه‌ی بتل رویال دیگر در موبایل توسط سوپرسل به اجرا در آمده است. این بازی «نبردهای سریع مولتی پلیر»‌ را به همراه خواهد داشت و یک بازی «تیمی چندنفره» در سبک «اکشن» با شخصیت‌های متعدد «قابل ارتقا و درجه بندی شده» است. هر مرحله از این بازی 3 دقیقه طول می‌کشد و بازی طبق اعلام سازندگان حالت‌های مختلفی خواهد داشت.

در طول بازی می‌توانید شخصیت‌های متنوع بازی یا همان Brawlerها را با پیشروی در بازی ارتقا دهید و قابلیت‌های تازه‌ای برای آن‌ها آزاد کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.