Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای ساخت آیتم در بازی Red Dead Redemption 2 – افسانه خورجین شرقی

2

بازی Red Dead Redemption 2 مملو از بخش‌ها، امکانات و ویژگی‌های مختلف است که در مطالب گذشته سعی کرده‌ایم تا جای ممکن آن‌ها را به شما معرفی کنیم و راه و روش موفقیت در بازی را به وسیله‌ی این شناخت به شما بیاموزیم. اگر هنوز وارد بازی نشده‌اید بهتر است مطالب آموزشی ما که باید پیش از بازی کردن بدانید را بخوانید و با خیال راحت‌تری به غرب وحشی قدم بگذارید. اما در سری مطالب آموزشی مباحث پیشرفته‌تری از جمله Crafting که در بازی گنجانده شده است را هم مرور خواهیم کرد. این بار با راهنمای ساخت آیتم در بازی Red Dead Redemption 2 همراه گیم‌نیوز باشید.

من معمولا در بازی Red Dead Redemption 2 آهو، گوزن و دیگر حیوانات موجود در طبیعت را شکار می‌کردم، فقط برای این که ببینم که کیف «آرتور» با گوشت و چیزهایی که از شکارتان برمی‌دارید پر شده است. همین موضوع در رابطه با گیاهان و غنیمت‌هایی که از اجساد بر می‌داریم صدق می‌کرد. حیف است که این آیتم‌ها را دست نخورده باقی بگذاریم و برویم اما به هر حال شما نمی‌توانید بیشتر از یک مقداری با خود حمل کنید.

این چیزی‌ست که بازی به شما می‌گوید:

شما نمی‌توانید همه قسمت‌های این حیوان را بردارید به دلیل این که هیچ فضایی برای آن‌ها موجود نیست. خورجین خود را باز کنید و فضایی را با دور انداختن وسایل غیر مورد نیاز برای این‌ها خالی کنید.

این دلیلی‌ست که گسترش دادن فضای اینونتوری شما یکی از بهترین ارتقاهایی است که در بازی وجود دارد و ما در این مطلب سعی داریم که راه این کار را به سریع‌ترین روش ممکن به شما یاد دهیم، با این حال این مهم کار آسانی نیست.

خورجین افسانه‌ای شرقی

آقای «پیرسون» آشپز کمپ در ارتقای کمپ به شما کمک می‌کند و یکی از این ارتقاها خرجین شماست. شما باید برای پیرسون یک سری وسایل برای اجناس چرمی با قیمت 225 دلار بخرید. می‌دانم که این قیمت بسیار زیادی مخصوصا در اوایل بازی‌ست، اما اعتماد کنید، ارزشش را دارد.

بعد از این کار، پیرسون می‌تواند خورجین شما را برای حمل وسایل بیشتر برای هر شش نوع وسایل مختلف ارتقا دهد. وقتی که شما هر ۶ عدد خورجین را داشتید، آن موقع می‌توانید به سراغ خورجین افسانه‌ای شرقی بروید و این هدف نهایی شماست. شما برای همه خورجین‌ها نیاز به پوست آهو دارید، پس ۷ عدد از این‌ها را برای خرجین‌ها کنار بگذارید. نکته‌ای که وجود دارد، پوست‌هایی که برای این کار و هر وسیله دیگری جمع می‌کنید باید در بهترین شرایط ممکن باشد که بازی از آن با نام Perfect Hide، Perfect Skin و … یاد می‌کند. برای بدست آوردن یک پوست بدون صدمه باید حیواناتی را شکار کنید که سه ستاره باشند و برای شکارشان از اسلحه مناسب استفاده کنید (که بیشتر مواقع همان تیر و کمان است). برای این که بدانید کدام حیوان بهترین پوست را دارد کافی‌ست یا با دوربین و یا با هر اسلحه دیگری روی آن حیوان زوم کنید و در قسمت راست و پایین صفحه کیفیت پوست آن حیوان را ببینید.

حال بقیه وسایلی که برای هر خرجین نیاز دارید را در زیر لیست کرده‌ایم:

  • یک پوست قوچ و گوزن عالی برای Tonics Satchel
  • یک پوست گورخر و لاشه سنجاب برای Ingredients Satchel
  • یک پوست گوزن دیگر و یک پوست پلنگ برای Kit Satchel
  • یک پوست گاومیش کوهان دار امریکایی (Bison) و یک پوست راکون برای Provisions Satchel
  • یک پوست گراز و سوسمار برای Materials Satchel
  • یک پوست سگ آبی و خرگوش برای Valuables Satchel
  • و در نهایت، یک پوست گرگ و cougar برای Legend of the East Satchel

همه این پوست‌ها باید برای کمپ به پیرسون اهدا شوند. شما نمی‌توانید از این پوست‌ها برای ارتقای خورجین‌ها استفاده کنید اگر آن‌ها را بفروشید. بعضی از این پوست‌ها فقط در مناطق دور دست قابل دستیابی هستند اما اگر با قطار یا کالسکه به سمت کمپ خود حرکت کنید، این‌ پوست‌ها همچنان بر روی اسبتان موجود هستند. با این حال هرچقدر بگویم باز هم کم است: به سراغ بهترین پوست‌ها بروید و آن‌ها را یک راست به کمپ ببرید، نه جای دیگر!

برای خواندن ادامه‌ی این مطلب و آموزشِ ساخت آیتم‌های مهم دیگر بازی به سایت ایستگاه بازی بروید.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    ببخشید چجوری میتونم با جان مارستون کیف هارو بخرم ؟ فنس که میگید کجاست ؟

  2. محمد طاها می‌گوید

    برای ساخت همه کیف ها باید حتما همه پوست های درخواست شده کنده شود
    بعد به کمپ اهدا کنید بعد به پشت چادر داچ برید بعد
    در ledger محصولات دارو و غذا را بخرید بعد در صفحه اخر محصولات چرم رو بخرید و به اتش پشت کمپ برید و ۳ فشنگ split point بسازید و کیف ها براتون باز میشه

  3. محمد می‌گوید

    من همه پوست های که سه ستارن رو بردم دادم به کمپ اما میرم پیشه پیرسون میبینم هیچکودم باز نشده البته میشه باه رفت داستان بازی ‌و عوزشدن کاراکتر ارتورمورگان به جان مارستون تمام کیف هارو از فنس ها خرید اما در کاراکتر اول یعنی ارتور مورگان دوست داریم کیف بند دار داشته باشیم

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.