Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تام کروز به دلیل کوتاه قد بودن از نقش Jack Reacher کنار گذاشته شد!

0

«تام کروز» یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین بازیگران هالیوودی است و بدون شک در میان جذاب‌ترین چهره‌های سینمایی هم قرار می‌گیرد. او که پیش از این بارها در نقش‌های اکشن خوش درخشیده و مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» را به عنوان گل سرسبد کارهای شناخته‌شده‌اش می‌شناسیم، قبلا در قامت Jack Reacher نیز ظاهر شده. قامتی که انگار حالا تام کروز به دلیل کوتاه قد بودن از آن کنار گذاشته می‌شود!

«جک ریچر» با تبدیل شدن به یک مجموعه‌ی دنباله دار که قرار است استریم شود، با یک بازیگر جدید در نقش اصلی ادامه خواهد یافت. این تصمیم را نویسنده‌ی داستان‌های ریچر یعنی «لی چایلد» اعلام کرده است.

او اذعان کرده که بعد از اکران اولین فیلم جک ریچر، طرفداران این شخصیت به درستی به موضوع کوتاهی قامت تام کروز اشاره کرده و از این موضوع انتقاد کرده‌اند. شخصیت اصلی رمان جک ریچر، 6 پا بلندای قامت دارد، در حالی که کروز با قامت 5.7 پایی از او کوتاه‌تر است.

تمام بدل‌کاری‌های خفن تام کروز در مجموعه‌ی ماموریت غیرممکن

این تقاوت هرچند اندک حالا باعث شده که تغییری در انتخاب بازیگران این مجموعه ایجاد شود و بر این اساس تام کروز از این نقش کنار گذاشته خواهد شد.

چایلد در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی این‌چنین توضیح داد:

من از کار کردن با کروز لذت بردم. او واقعا یک آدم خوب است. به ما خیلی خوش گذشت. ولی در نهایت، حق با خوانندگان است. قد و قامت ریچر واقعا مهم است و یکی از اصلی‌ترین موارد هویت او است. در حقیقت ایده‌ی اصلی این است که وقتی ریچر به یک اتاق قدم می‌گذارد، همه چند لحظه نگران بشوند. و تام کروز، به وجود تمام توانایی‌هایش، از این فیزیک برخوردار نبود.

او در ادامه گفته که قصد دارند یک سریال طولانی برای یک شبکه‌ی استریم با یک بازیگر جدید خلق کنند. پلتفرم این سریال هنوز مشخص نشده است، اما چایلد اعلام کرده که «نت‌فلیکس یا چیزی شبیه به آن» را در نظر دارد.

تام کروز در کنار نیکول کیدمن

او همچنین گفته که از خوانندگانی که از تام کروز راضی نبودند تقاضا می‌کند تا یک بازیگر مناسب برای این نقش معرفی کنند.

هر دو فیلم ساخته شده‌ی جک ریچر، اولی با نام Jack Reacher و دومی با عنوان اضافه‌ی Jack Reacher: Never Go Back نمرات متوسطی از منتقدان دریافت کردند. با این حال، در مجموع نمرات قسمت اول از فیلم بعدی بهتر بود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.