Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی نقش آفرینی انیمه Konosuba به زودی برای پلی استیشن منتشر می‌شود

0

وب سایت رسمی انیمه Konosuba خبری منتشر کرد که در ۲۸ مارس ۲۰۱۹ بازی برای این انیمه برای PS4 و ویتا منتشر می‌شود.

بازی در نسخه‌های معمولی و «نسخه‌ی محدود» منتشر می‌شود که این نسخه دارای کدی برای دانلود تم ویتا و  پلی استیشن 4 است.

داستان بازی از این قرار است که آکوئا قطعه‌ای از سنگی شیطانی به دست می‌آورد که قدرتی پنهان دارد. کازوما و دوستانش سعی می‌کنند قدرت پنهان و ارزش سنگ را بفهمند. آن‌ها در این ماموریت به خرابه‌ها، هزارتو  و هیولاهای گوناگونی بر می‌خورند. کازوما، آکوئا، مگومین، دارکنس و یک شخص دیگر گروهی پنج نفره تشکیل داده و مسافرتی آغاز می‌کنند تا راز سنگ را بفهمند.

بازیکنان می‌توانند ترکیب گروهشان را برای انجام ماموریت‌های مختلف خارج از داستان اصلی عوض کنند. بازی شامل CG و صحنه‌های جنگ است. با انجام ماموریت‌ها بازیکن برای شخصیت‌های بازی لباس‌های جدید پیدا می‌کند.

شخصیت اصلی رمان و داستان انیمه کازوما است. دانش‌آموزی گوشه‌گیر که در سانحه رانندگی می‌میرد و بعد از مرگش آکوئا یک خدا را می‌بیند. به او فرصت زندگی دوباره در دنیایی فانتزی داده می‌شود و او می‌تواند یک چیز به همراه خود ببرد. ولی او انتخاب عجیبی کرده و آکوئا را به همراه خود می‌برد و هردوی آنها به دنیای دیگری می‌روند تا زندگی جدیدی آغاز کنند. آنها برای تامین مخارج زندگی مانند غذا و مسکن ماموریت‌های مختلفی انجام می‌دهند و بعد از مدتی همراهان جدیدی مانند مگومین جادوگر و دارکنس شمشیرزن به آنها می‌پیوندند. نقطه مشترک هردوی آنها با آکوئا این است که همگی عجیب غریب و دردسرساز هستند.

در حال حاضر دو فصل از این انیمه ساخته شده است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به نمایش درآمدند. یک فیلم از این انیمه قرار است در ۲۰۱۹ به نمایش درآید. با گیم‌نیوز همراه باشید تا اخبار جدیدتری در مورد Konosuba بشنوید.

 

منبع animenewsnetwork

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.