Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تهیه‌کننده‌ی Resident Evil 2 Remake درمورد بازسازی بعدی این سری می‌گوید

0

دوربین ثابت Resident Evil 2 با دوربین روی شانه در نسخه‌ی ریمیک جایگزین شده است. با این وجود، هنوز هم حس نسخه‌ی اصلی در بازی وجود دارد. حالا تهیه‌کننده‌ی Resident Evil 2 Remake می‌خواهد همه‌ی عناوین این سری را که دارای دوربین ثابت هستند را با دوربین روی شانه بازسازی کند.

در یک مصاحبه با PlayStation Magazine UK، از Tsuyoshi Kanda، تهیه‌کننده‌ی Resident Evil 2 Remake سوال شد بعد از اتمام ساخت این بازی، کدام یک از عناوین این سری را بازسازی خواهد کرد. به گفته‌ی تسویوشی، او علاقه‌مند است که تمامی بازی‌های این سری که دوربین ثابت دارند را بازسازی کند. اما فعلاً اولویت اصلی او اتمام بازسازی نسخه‌ی دوم است.

سری Resident Evil از ابتدا توسط کپکام با دوربین ثابت ساخته می‌شود. کپکام این روند را تا Resident Evil 3 ادامه داد. Resident Evil 4 اولین بازی مین‌استریم از این سری بود که از دوربین روی شانه بهره می‌برد. کپکام باز هم این روند را تغییر داد و در نسخه‌ی هفتم، از دوربینی با زاویه‌ی دید اول شخص استفاده کرد.

«من فکر می‌کنم این‌که دوربین روی شانه جای دوربین ثابت را در بازی‌های این سری بگیرد، بسیار جالب است. اما فعلاً اولویت اصلی من، موفقیت Resident Evil 2 است».

با این‌که Resident Evil 7 از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کرد، اما قرار نیست در Resident Evil 2 Remake هم این قابلیت وجود داشته باشد.

به گفته‌ی کپکام، این بازسازی حس ترسِ کلاستروفوبیک نسخه‌ی اصلی را زنده می‌کند. تسویوشی کاندا به استانداردهای دائمی در بازی‌های مدرن اشاره کرد و گفت که همه‌ی آن‌ها در این بازسازی وجود دارند.

«این یک بازی سوم شخص است، اما این زاویه‌ی دوربین قرار نیست از دنیای بازی دورتان بکند. این باعث می‌شود به شخصیت‌ کرکترهای بازی نگاهی دقیق‌تر داشته باشید و فکر می‌کنم که توانستیم بازی قدیمی را برای بازیکنان جدیدتر، به‌راحتی قابل بازی کنیم. اما این باعث نمی‌شود که حس ترسِ کلاستروفوبیک که از بازی اصلی وجود داشت از بین برود».

Resident Evil 2 یکبازی در سبک ترس بقا است که توسط کپکام در دست ساخت است. این بازی ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۹، برای PC، Xbox One و PS4 عرضه می‌شود.

منبع Video Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.