Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بلیزارد بر روی یک بازی وارکرفت شبیه به Pokemon Go کار می‌کند!

0

ظاهرا بازی Diablo Immortal تنها بازی موبایل در دست ساخت بلیزارد نیست. ظاهرا این شرکت بزرگ بازی‌سازی برای ورود به بازار موبایل بسیار مصمم است و در تدارک یک بازی وارکرفت شبیه به Pokemon Go است.

اخیرا سایت کوتاکو در مقاله‌ای از برخی فعل و انفعالات درون سازمانی اکتیویژن بلیزارد گزارش داده است. طرفداران بلیزارد مدت‌های مدیدی است که به دنبال خبری از قسمت بعدی بازی دیابلو یعنی دیابلو 4 هستند، و حالا که در عوض با یک بازی موبایل ساده‌شده مواجه هستند، خشم خود را از این موضوع به طرق مختلف ابراز می‌کنند.

با این وجود، به نظر می‌رسد که دیابلو تنها بازی موبایلی نیست که بلیزارد در دست ساخت دارد. این‌طور که از شواهد پیداست، بلیزارد همزمان بر روی یک بازی از «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft) برای موبایل نیز کار می‌کند. این گزارش‌ها همچنین مدعی هستند که بلیزارد این بازی را بر اساس طرح بازی Pokemon Go توسعه می‌دهد.

بازی پوکمون که در حال حاضر هنوز هم در سراسر دنیا طرفداران بی‌شماری دارد. یک بازی وارکرفت بر اساس طرح پوکمون، می‌تواند به شدت در سراسر دنیا طرفدار پیدا کرده و سود زیادی را عاید بلیزارد سازد. همچنین بد نیست بدانید که «کوری استاکتون» یکی از طراحان ارشد سابق وارکرفت، طرفدار پر و پا قرص Pokémon  است.

به نظر می‌رسد که بعد از سال‌ها کار بر روی بسته‌های گسترش دهنده و محتوای جدید برای بازی دیابلو 3، تیم‌های بلیزارد مایل به کار بر روی بازی‌های کوچک‌تر موبایلی هستند تا از فشار کار آن‌ها کاسته شود.

بازار چین مخصوصا یکی از پردرامدترین بازارها برای بازی‌های موبایل است و بلیزارد طرفداران زیادی در چین دارد که به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. با این حال،‌ طرفداران غربی بلیزارد احتمالا بازی‌های این شرکت را بر روی پی‌سی ترجیح می‌دهند و انتظار عناوین بزرگ و کامل را دارند.

بلیزارد هنوز تاریخ انتشاری برای بازی دبایلو نامیرا اعلام نکرده است. در حال حاضر می‌دانیم که این بازی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را می‌توانید اینجا در گیم‌نیوز بخوانید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.