Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سی‌دی پراجکت از نقشه Cyberpunk 2077 و وسعت آن می‌گوید

0

نقشه Cyberpunk 2077 بسیار بزرگ است اما نه فقط از لحاظ مساحت، بلکه حتی از لحاظ ارتفاع! با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

شهر Night City که نقشه Cyberpunk 2077 را در برمی‌گیرد طبق گفته استودیو سی‌دی پراجکت رد بسیار بزرگ است. اما این بزرگی بدین معنا نیست که صرفاً شاهد مساحت افقی زیادی هستیم؛ Night City بسیار بلندمرتبه نیز هست و ساختمان‌ها و مکان‌های مرتفع با طبقات فراوان نیز در آن وجود دارد. طبقاتی که در هر کدام، «فعالیت‌های زیادی» برای انجام دادن وجود دارد.

یکی از طرفداران این استودیو در پیامی که برای صفحه رسمی فیس‌بوک آن فرستاده، از حجم بزرگی نقشه Cyberpunk 2077 در مقایسه با ویچر ۳ پرسیده و با پاسخ نسبتاً مفصل سی‌دی پراجکت روبه‌رو شده است. طبق پاسخ این استودیو، Night City دارای ۶ منطقه با ساختمان‌های بلند است که این ساختمان‌ها نیز هر کدام طبقاتی با مساحت‌های بزرگ‌تر از ۶۰ متر مربع دارند. بسیاری از این طبقات قابل اکتشاف بوده و فعالیت‌های زیادی در هریک برای انجام دادن وجود دارد.

در ادامه این پیام به این اشاره شده که در مقام مقایسه، دنیای ویچر ۳ بسیار مسطح‌تر است و فعالیت‌ها در آن پراکنده هستند. در نقشه Cyberpunk 2077 اما گستردگی بازی در راستای بالا و پایین زمین نیز هست.

سی‌دی پراجکت رد پیش‌تر اذعان داشته که این بزرگ‌ترین دنیای بوده که تاکنون خلق کرده است. اسامی ۶ منطقه موجود در شهر بدین ترتیب است: City Center، Santa Domingo، Pacifica، Watson، Heywood و Westbrook. این شهر در واقع ترکیبی از نیویورک، لس آنجلس و توکیو بوده و بیابان‌ها و کوهستان‌هایی نیز فراتر از مرز‌های آن وجود دارد.

مطالب مربوط به Cyberpunk 2077 در گیم‌نیوز را در اینجا دنبال کنید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.