Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور غافلگیرکننده رالف خرابکار در فورتنایت – آیا خبر‌هایی در راه است؟

0

یکی از بازیکنان فورتنایت تصویری از رالف خرابکار را در فورتنایت دیده که می‌تواند نشانه‌ای از حضور قریب الوقوع این شخصیت در بازی باشد.

دومین انیمیشن شخصیت رالف خرابکار با نام Ralph Breaks the Internet چندی پیش اکران شد و توانست لفب پرفروش‌ترین فیلم گیشه در تعطیلات عید شکرگزاری را از آن خود کند. رالف به‌عنوان کاراکتری که ریشه‌اش به بازی‌های ویدیویی آرکید بازمی‌گردد، پتانسیل بسیاری برای حضور در عنوانی همچون فورتنایت دارد و تصویری که چندی پیش از وی در بازی توسط یکی از بازیکنان دیده شده، می‌تواند گواه از وقوع این اتفاق در آینده نزدیک باشد.

یکی از استریمر‌های فورتنایت با نام MozzzyyTwitch رالف را روی صفحه نمایش بزرگی که در منطقه Risky Reels قرار دارد دیده است. حضور رالف روی این صفحه بسیار کوتاه است؛ او فقط کمی دست تکان داده و از تصویر خارج می‌شود. علیرغم این که ممکن است این اقدام توسط اپیک گیمز صرفاً یک حرکت تبلیغاتی برای فیلم Ralph Breaks the Internet باشد، اما بسیاری از طرفداران هم‌اکنون در حال گمانه‌زنی درباره حضور قریب الوقوع رالف به‌عنوان کاراکتر قابل بازی در فورتنایت هستند.

چنین اتفاقی چندان دور از ذهن نیست. رالف در اولین انیمیشن این مجموعه نقش ضدقهرمانی را بازی می‌کرد که از حضور در بازی‌های آرکید کلاسیک به‌عنوان یک شخصیت منفی و شکست خوردن همیشگی ناراضی بود و تلاش می‌کرد با جست‌وجو در بازی‌های دیگر، بتواند یک قهرمان باشد و خود را ثابت کند. او در قسمت دوم به دنیای اینترنت پا گذاشته تا ماجراجویی‌های خود را وارد سطح جدیدی کند. حال فورتنایت را که یک بازی ویدئویی تماماً آنلاین است در نظر بگیرید تا متوجه شوید چرا این احتمال چندان هم عجیب نیست!

این اولین باری نیست که فورتنایت کاراکتر‌های دیگر صنایع همچون سینما و حتی ورزش را به‌عنوان شخصیت قابل بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. علاوه‌بر لباس تیم‌های لیگ NFL، شخصیت تانوس از کمیک‌های مارول نیز پیش‌تر در بازی حضور پیدا کرده‌اند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.