Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج انیمه ترسناک که شما را دچار کابوس خواهد کرد

3

اگر از طرفداران انیمه بخواهید که چند انیمه ترسناک به شما معرفی کنند معمولا چند نام آشنا می‌شنوید: Tokyo Ghoul, Elfen Lied, Death Note و غیره. مشکل اینجاست که هر چند این داستان‌ها از المان‌های ژانر ترس استفاده می‌کنند ولی ترسناک نیستند. حداقل به اندازه انیمه‌های ترسناک واقعی.

پس اگر طالب ژانر ترس هستید با ما همراه باشید تا پنج انیمه ترسناک را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که این انیمه‌ها برای کسانی که مشکلات قلبی دارند اصلا توصیه نمی شود.

Boogiepop Phantom

این انیمه ترسناک بر حول موجودی به نام Boogiepop و کسانی که از وجود او آگاه هستند می‌گذرد، موجودی که گفته می‌شود فرشته مرگ است. نیازی نیست قسمت‌های این سریال به ترتیب دیده شود. چون تمام قسمت‌ها حس و حالی  ترسناک داشته و بده و بستان بین شخصیت‌ها در هر قسمت تغییر می‌کند و هر کدام بخش تاریکی از وجود ما را قلقلک می‌دهد. هر لحظه سریال انگار بخشی از کابوس است که مرز بین خیال و واقعیت را شکسته است. مسلما دیدن این انیمه جرات می‌خواهد.

The World of YAMIZUKAN

حتی در بین انیمه‌های ترسناک هم این سریال جایگاه متفاوتی دارد. این مجموعه گلچینی از داستان‌های مخوف است که هر قسمتش مانند یک اسلاید عکس است که با مداد رنگی کشیده شده و سبک مخصوص خود را دارد. هر داستانش بعد از تمام شدن، در خاطر شما می‌ماند و ترس را زنده نگه می‌دارد. از ماشین‌های خودآگاه تا زنی که در نیمه شب ظاهر و غیب می‌شود. YAMIZUKAN پر از داستان‌های ترسناک و آزار دهنده است که در اتاق تاریک نباید دید.

Shiki

معمولا خون آشام‌ها نقش منفی در داستان‌های ترسناک دارند. Shiki این تم داستانی را طوری می‌چرخاند که شوکی فراتر از داستان‌های وحشتناک خون‌آشامی معمول می‌دهد. داستانی غیر قابل پیش‌بینی که پر از خیانت، نفرت، خشم و خون و خونریزی که به شما ثابت می‌کند انسان‌ها خطرناک‌ترین هیولاهای دنیا هستند. در همان لحظات اول داستان معلوم می‌شود که حتی خون آشام‌ها هم با وجود قدرت‌های زیادشان زندگی ایده‌آلی ندارند. همین و لحظاتی مشابه شما را جذب سریال می‌کند، مخصوصا وقتی می‌خواهند برای اولین بار خون بخورند.

Paranoia Agent

مرحوم ساتوشی کُن فیلم‌های فانتزی بسیاری ساخته و Paranoia Agent یکی از اولین سریال‌های وی شاهکاری کلاسیک است. این سریال ۱۳ قسمتی داستان زنی جوان است که باعث شروع داستان عامیانه درباره مردی جوان با چوب بیسبال و اسکیت در بین مردم می‌شود. این جوان که به نام بت بوی (پسری با چوب بیسبال) در بین عموم شناخته شده در شهر این زن دست به قتل‌های فجیعی می‌زند. با این‌که این سریال واقعا جزو ژانر وحشت محسوب نمی‌شود و بیشتر به ژانر تعلیق و معما تعلق دارد، ولی با المان‌های روان شناسی و تم‌های ماورا طبیعیش گزینه‌ای سخت برای دیدن در شبی تاریک به تنهایی محسوب می‌شود.

Yamishibai: Japanese Ghost Stories

داستان‌های قدیمی ترسناک ژاپنی که در Yamishibai نشان داده می‌شوند، جزو وحشتناک‌ترین داستان‌ها در این ژانر هستند. داستان‌های همچون زنی نفرین شده که باید با لکه‌های سیاه روی پوستش که مانند دستی در حال خفه کردن وی هستند مقابله کند، نوار ویدیویی نفرین شده، عروسک خیمه شب بازی که روحی آن را تسخیر کرده و داستان‌های ترسناک دیگری که همگی از شدت ترس خواب را از چشمان شما می‌ربایند. هر قسمت داستانی کوچک و مجزا است که باعث می‌شود در آخر سریال هر بیننده‌ای زیر بهمن ترس و وحشت به خود بلرزد. توصیه می‌شود که این قسمت‌ها را پشت هم در اتاقی تاریک و تنها نبینید.

امیدواریم این انیمه‌ها شما را سرگرم کند ولی اگر ژانر ترسناک باب میل شما نیست و به دنبال دیدن انیمه‌های جدیدتر یا متفاوتی هستید با گیم نیوز همراه باشید.

منبع Syfy
3 نظر برای این مطلب
  1. آرمان می‌گوید

    گوشی ها رو دادن دست یه مست بچه

  2. ابوالفضل گیمر می‌گوید

    راستی لینک دانلود مود رو اشتباه زدم اگه به صفحه گوگل رفتید کلمه roses رو اضافه کنید و دانلود کنید و حالشو ببرید!

  3. ماینکرافت می‌گوید

    از نظر من انیمه های ترسناک و بزرگسالانه بیشتر چندش آور هستن تا کابوس دیدن بخاطر این انیمه ها اگه شما ماینکرافت بازی می کنید اینو بدونید که هیچ مودی نیست که بازتون رو طوری خشن کنه که همه سنین ببین و همشون و مثل یه مود friday night funkin که اسمش nloody roses بود که سنپای توش چشماش مثل دیوونه ها شده بود و اهنگ بعدی دوست دختر رو میکشت حتا ت توضیحات مود زده بود حتا ۱۸ ساله ها هم نمی تونن مود رو دانلود کنن و فقط کسایی که کابوس نمی بینن می تونن دانلود کنن اینم از لینک
    http://www.google/bloody roses.com

    من ۱۰ سالمه و منتظر هستم که به سن بلوغ برسم

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.