Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بروزرسانی جدید Black Ops 4 و اضافه شدن موارد جدید به بازی

0

بروزرسانی جدید Black Ops 4 منتشر شد که یک حالت جدید و دو نسخه متفاوت از نقشه‌های بازی را به همراه دارد.

Treyarch بروزرسانی جدید Black Ops 4 را به تازگی منتشر کرده که تغییراتی را برای بازی به همراه دارد. علاوه بر مود Safeguard که پیش‌تر در بلک‌ آپس 3 شاهد آن بودیم، دو نسخه متفاوت از نقشه‌های موجود در بازی و چندین مورد دیگر توسط این آپدیت به بازی افزوده خواهند شد.

به‌روزرسانی ۲۷ نوامبر بازی بلک آپس 4 دو نقشه جدید Seaside Sunset و Firing Range Night را برای بازی به همراه دارد. این دو نقشه در واقع همان نسخه‌های تغییر یافته از نقشه‌های بازی هستند که آب و هوا و ساعت متفاوتی از روز را دارا هستند. این دو نقشه برای تمامی پلتفرم‌های بازی در دسترس قرار دارند.

علاوه بر نقشه‌های جدید، مود Safeguard از بلک آپس 3 باری دیگر به مجموعه بازگشته است. این مود یک هفته در انحصار کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود و پس از آن برای سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. Safeguard نسبت به قبل تغییری نداشته و همچنان باید در آن به مراقبت از یک روبات مخصوص در برابر دشمنان پرداخت.

چاقوی Bowie که پیش‌تر توسط کاربران PS4 به مدت یک هفته در حالت بتل رویال Blackout پیدا می‌شد، اکنون برای کاربران دیگر پلتفرم‌ها نیز در دسترس قرار گرفته است. یک ضربه از چاقوی Bowie برای کشتن دشمنان کافیست. علاوه‌بر این مأموریت‌های آزاد کردن شخصیت‌ها برای کاراکتر‌های Dempsey، Takeo، Nikolai و Richtofen نیز باز دیگر بازگشته‌اند، البته فقط برای نسخه PS4.

محتوای انحصاری بروزرسانی جدید Black Ops 4 برای کنسول PS4 به همینجا ختم نمی‌شود. بازیکنان روی این کنسول می‌توانند دوباره به جنگ Blightfather در حالت بتل رویال بروند. Treyarch در این بروزرسانی، میزان سلامتی این باس را در حالت‌های تک‌نفره و دو‌نفره تنظیم کرده است.

از دیگر مواردی که بروزرسانی جدید Black Ops 4 به همراه دارد می‌توان به برطرف کردن باگ‌های بخش زامبی، خصوصاً در نقشه ۹ اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.