Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین بسته گسترش دهنده Assassin’s Creed Odyssey هفته آینده منتشر می‌شود

0

اولین بسته گسترش دهنده Assassin’s Creed Odyssey با نام Legacy of the First Blade هفته آینده منتشر خواهد شد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین بسته گسترش دهنده Assassin’s Creed Odyssey از میان دو بسته بزرگی که برای این بازی در نظر گفته شده، هفته آینده عرضه خواهد شد. این بسته Legacy of the First Blade نام داشته و ما را با Darius، اولین اساسینی که از تیغه مخفی مشهور قاتلین استفاده کرد، آشنا خواهد کرد. این بسته الحاقی در قالب سه بخش که هر کدام چندین ساعت کمپین به بازی می‌افزایند ارائه می‌شود. اولین قسمت با نام Hunted، در ۴ دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر Legacy of the First Blade را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بازی‌های پیشین مجموعه اساسینز کرید و همچنین رمان‌های این مجموعه بارها به شخصیت افسانه‌ای Darius و البته اولین قربانی وی با هیدن بلید یعنی Xerxes اشاره کرده‌اند. در اولین بسته گسترش دهنده Assassin’s Creed Odyssey اما قرار است شخصاً او را ببینیم. این محتوای داستانی ظاهراً قرار است حفره‌های میان این قسمت و نسخه اوریجینز را پر کند و در این راه ما را باری دیگر با برخی از دشمنان آشنا رو‌به‌رو خواهد کرد.

برنامه‌ریزی انتشار دو قسمت باقیمانده این بسته با نام‌های Shadow Heritage و Bloodline برای پیش از بهار سال آینده میلادی انجام شده است. بهار ۲۰۱۹ برای انتشار دومین بسته گسترش دهنده بازی که در آتلانتیس جریان خواهد داشت در نظر گرفته شده است.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.