Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هدیه دادن اسکین ها در فورتنایت برای مدت کوتاهی ممکن شد

0

بالأخره امکان هدیه دادن اسکین ها در فورتنایت که بشدت مورد درخواست بازیکنان بود در دسترس قرار گرفت؛ البته برای مدت کوتاهی.

بازیکنان بازی بتل رویال بسیار محبوب فورتنایت، مدت زیادی است که از اپیک گیمز تقاضا دارند امکان هدیه دادن اسکین ها در فورتنایت را فراهم آورد. حال اپیک این درخواست را در پچ نسخه ۶.۳۱ بازی برآورده کرده، اما فعلاً فقط به مدت یک هفته به‌صورت آزمایشی. بدین ترتیب اگر می‌خواهید به دوستانتان در بازی اسکین و دیگر آیتم‌ها اهدا کنید، فقط یک هفته فرصت دارید.

مکانیزم هدیه دادن آیتم‌ها به دیگر دوستان به ساده‌ترین شکل ممکن است. هنگام خریداری یک آیتم، دو گزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد: «Purchase Item (خرید آیتم)» و «Buy As A Gift (خرید به‌عنوان هدیه)». در صورت انتخاب گزینه دوم، فهرستی از دوستانتان پدیدار می‌شود که می‌تواند شخص مورد نظر را از میانشان انتخاب کنید. حتی امکان فرستادن یک پیام خصوصی همراه با هدیه نیز وجود دارد.

با این حال محدودیت‌هایی در زمینه هدیه دادن و افرادی که برایش در نظر دارید نیز وجود دارد. اول از همه، تنها می‌توانید به ۳ نفر در طول ۲۴ ساعت هدیه بدهید. شخصی که هدیه شما را دریافت می‌کند باید حداقل ۴۸ ساعت در فهرست دوستانتان بوده باشد. سپس باید اطمینان حاصل کنید که تأیید دومرحله‌ای در حسابتان فعال باشد. هر آیتمی که هدیه می‌دهد باید همان زمان در فروشگاه درون بازی موجود باشد و امکان پس دادن آن نیز وجود ندارد.

گزینه هدیه دادن به دوستان احتمالاً تا زمان انتشار آپدیت بعدی فورتنایت در دسترس خواهد بود بنابراین تا ۴ دسامبر می‌توان از آن استفاده کرد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.