Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نام بازی جدید Rocksteady احتمالاً Superman: World’s Finest است

0

باتوجه به شایعات، Superman: World’s Finest نام جدید بازی Rocksteady است.

دوباره شایعات پیرامون بازی جدید Rocksteady قوت گرفته است. سازنده‌ی Batman: Arkham، بعد از عرضه‌ی دی‌ال‌سی Arkham Knight و ساخت Arkham VR، سکوت کرده است.

هرچند ماه، شایعه‌ای سر زبان‌ها می‌افتد که معمولاً با یک لیک همراه می‌شود و بعد از مدتی فراموش می‌شود. اما شایعه‌ای که اخیراً از آن صحبت می‌شود، جالب‌تر از همیشه است.

یک صفحه در سایت Game System Requirements که وب‌سایت بررسی سیستم مورد نیاز بازی‌ها است، با عنوان Superman: World’s Finest وجود دارد. کابران ResetEra متوجه شده‌اند که به‌تازگی، اطلاعات جدیدی به این صفحه اضافه شده است و از Rocksteady به‌عنوان سازنده‌ی این بازی یاد شده است.

اسم Superman: World’s Finest نام جدیدی نیست. پیش‌تر با شروع E3 در ماه جون، تصویری در سایت 4Chan از شنل سوپرمن با نوشته‌ی Superman: World’s Finest منتشر شده بود که چند ساعت بعد پاک شد.

کاربری که این تصویر را لیک کرده بود گفته بود این یک بازی اپن ورلد است که در آن شخصیت‌های سوپرمن، بتمن و رابین قابل بازی خواهند بود. همچنین ادعا کرده بود که دنیای بازی بسیار پویا خواهد بود و درکنار فعالیت‌های همیشگی، جرم و جنایت هم در شهر جریان دارد که بازیکن را درگیر می‌کند. درست بودن این شایعه به دلیل وجود یک کمیک با حضور همین سه شخصیت، منطقی‌ به‌نظر می‌رسد. حالا چند ماه از شایعه‌ی قبلی گذشته است و این نام دوباره در سایت System Requirements دیده شده است. درست نمی‌دانیم که نحوه‌ی اضافه شدن یک بازی به این سایت چگونه است یا این‌که مدیران سایت به بررسی جعلی نبودن اطلاعات می‌پردازند یا نه، اما قبل از این، هیچ‌ یک از بازی‌هایی که در این سایت معرفی شده‌اند، جعلی نبوده‌اند. ممکن است فردی قصد داشته باشد تا این شایعه‌ی قدیمی را به‌روش دیگری زنده کند. بعید هم نیست که این فقط یک شوخی باشد و خبری از معرفی بازی در The Game Awards نباشد.

این وب‌سایت در گذشته باز هم در مرکز توجه شایعه‌ی معرفی Devil May Cry 5 قرار داشت و البته این بازی ماه بعد در E3 معرفی شد. چیزی که می‌دانیم این است که The Game Awards بهترین صحنه‌ برای معرفی پروژه‌ی مورد انتظار Rocksteady است. البته برای عرضه در سال ۲۰۱۹!

 

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.