Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نمایش تریلر جدید Anthem و معرفی احتمالی Dragon Age در گیم اواردز ۲۰۱۸

0

BioWare هفته آینده علاوه بر نمایش تریلر جدیدی از Anthem، معرفی نسخه قسمت جدید Dragon Age در گیم اواردز ۲۰۱۸ را در برنامه خواهد داشت.

هفته آینده سر BioWare بسیار شلوغ خواهد بود. این استودیو علاوه بر انتشار جدیدترین تریلر از بازی مورد انتظار خود Anthem، به احتمال زیاد معرفی مختصری از قسمت جدید مجموعه Dragon Age در گیم اواردز ۲۰۱۸ را ترتیب خواهد داد. این احتمال برآمده از سخنان رئیس استودیو، خانم کیسی هادسن است. وی در بلاگ BioWare اذعان داشته:

می‌دانید که ما همچنین در حال کار روی پروژه‌ای محرمانه مربوط به Dragon Age هستیم. این مجموعه در استودیو ما فرانچایزی بسیار حائز اهمیت است و هیجان‌زده‌ایم که میراث آن را ادامه دهیم. منتظر جزئیات بیشتر از این مورد در ماه جاری باشید (اگرچه به شما نمی‌گویم که کجا منتظر باشید…)

سخنان هادسن احتمال قرار داشتن Dragon Age جدید در فهرست ۱۰ رونمایی از عناوین جدید در گیم اواردز ۲۰۱۸ را بالا می‌برد. مدتی است که می‌دانیم این بازی در حال ساخت است. الکسیس کندی، یکی از مؤسسان استودیو مستقل Sunless Sea در سال ۲۰۱۷ اذعان داشت که بخش‌هایی از داستان را نوشته است. هادسن نیز حدود یک سال بعد در ماه آگوست این موضوع را تأیید کرد.

خبر نمایش تریلر جدید Anthem در گیم اواردز ۲۰۱۸ نیز دیروز توسط جف کیلی در یک توییت منتشر شد:


Anthem در سوم اسفند زمستان پیش‌رو برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.