Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال Daredevil بعد از پخش سه فصل لغو شد

0

سریال Daredevil که محصول مشترک Netflix و Disney بود، بعد از سه فصل به پایان خودش رسید. طبق بیانیه‌ی رسمی از سوی شبکه‌ی استریم Netflix، ساخت فصل چهارم سریال Daredevil لغو شده است.

«ما فوق‌العاده به فصل آخر این سریال افتخار می‌کنیم و می‌دانیم که این اتفاق برای طرفداران دردناک است. فکر می‌کنیم بهتر است این سریال را در اوج تمام کنیم».

در این بیانیه گفته شده است: «از شورانر این سریال، Erik Oleson، نویسندگان و بازیگران بی‌نظیرمان مثل Charlie Cox در نقش Daredevil و همچنین همه‌ی طرفداران که چند سال این نمایش را حمایت کردند، متشکریم».

در این بیانیه ذکر شده که هیچ قسمت جدیدی از این سریال پخش نخواهد شد و هر سه فصل این سریال، برای تماشا کردن در سرویس پخش آنلاین باقی می‌ماند. Netflix همچنین اشاره کرد که: «شخصیت Daredevil در بقیه‌ی فیلم‌های Marvel، حضور خواهد داشت».

این سریال سومین مجموعه‌ای است که توسط Netflix و Marvel لغو می‌شود. قبل از این، Iron Fist و Luke Cage هم امسال به پایان راه رسیدند. سریال‌های Jessica Jones و The Punisher، تنها سریال‌های مشترک این دو کمپانی هستند که هنوز لغو نشده‌اند.

Disney در حال آماده‌سازی سرویس استریم مخصوص خودش است که سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. نمایش‌هایی که سال ۲۰۱۹ ساخته می‌شوند برروی Netflix قرار نمی‌گیرند و این درحالی است که Marvel مشغول ساخت سریال‌های اوریجینال برای این سرویس اختصاصی است. ساخت سریال‌هایی بر اساس شخصیت‌های Loki، Scarlet Witch، Falcon و Winter Soldier براس سرویس Disney + تاکنون تایید شده است.

منبع The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.