Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رویداد زمستانی Monster Hunter World هم‌اکنون در دسترس است

0

Monster Hunter World میزبان یک رویداد فصلی دیگر شده است. رویداد زمستانی Winter Star Fest هم‌اکنون برای PS4، Xbox One و PC در دسترس بازیکنان قرار گرفته و برای مدت محدودی،  شامل کوئست‌ها و البته زره‌های مرتبط با تم زمستانی این رویداد می‌شود.

در این رویداد، Gathering Hub با زیورآلات و آویزهای زمستانی تزیین شده است. با هربار ورود به بازی، دو عدد Lucky Voucher دریافت می‌کنید. همچنین Capcom به هر بازیکن یک Winter Star Ticket رایگان می‌دهد.

Winter Star Ticketها را از طریق انجام دادن ماموریت‌های روزانه هم به‌دست می‌آید. اگر به اندازه‌ی کافی از آن‌ها را جمع کنید، می‌توانید یک ست زره بابانوئلی Orion α و Orion برای خودتان بسازید. همچنین می‌توانید Winter Star Ticket را با یک زره آدم برفی برای Palicoتان عوض کنید. با انجام دادن کوئست Timberland Troublemakers، یک Bristly Crake Ticket به‌دست می‌آورید که برای ساختن پتک Bristly Pincushion قابل استفاده است.

همچنین به گفته‌ی Capcom، تقریباً تمام ماموریت‌های رویدادهای قبلی، حتا رویداد Summer Twilight Fest، دوباره قابل بازی هستند و این شانس را دارید که آیتم‌هایی که شاید از دست داده بودید را دریافت کنید. در سایت Monster Hunter World، می‌توانید تقویم کامل رویدادهای بازی را ببینید.

درآخر، همه‌ی خریدنی‌های بازی، در رویداد این زمستانی، شامل تخفیف می‌شوند. رویداد Winter Star Fest، تا ۱۷ دسامبر جریان خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.