Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چه می‌شود اگر در Red Dead Redemption 2 یک آدم بدذات باشید

0

بازی Red Dead Redemption 2 یک بازی فوق‌العاده است که در آن انواع و اقسام امکانات و سبک بازی کردن را در اختیار دارید و می‌توانید از سرقت بانک و دستبرد زدن به مردان و زنان گرفته تا تبهکاری‌های دیگر و یا کمک به دیگران در پیدا کردن گمشدگانشان و گرفتن دزدها و سارقین دیگر را در آن انجام دهید.

ضدقهرمان این بازی یعنی «آرتور مورگان»‌ شخصیتی ثابت و از پیش تعیین شده ندارد. اگرچه شکل‌گیری شخصیت مورگان در طول بازی چندان به انتخاب‌های بازی‌کننده وابسته نیست و بر اساس خط داستانی پیگیری می‌شود، شما می‌توانید در بازی همچنان که به پیمودن راه‌ خیر و شر فکر می‌کنید، هویت تازه‌ای کسب کنید.

در طول داستان، آرتور به ندرت شخصیت خبیث و بدذاتی از خود نشان می‌دهد. در واقع او بیشتر از این‌که به دنبال قتل و غارت و شرارت باشد، در مقابل آن می‌ایستد و یک مرد با ارزش‌های انسانی شناخته می‌شود. اما به هر حال بازی‌کننده این آزادی عمل را دارد که او را به شخصیتی غیرقابل تحمل و بدذات تبدیل کند. سیستم «حیثیت» در بازی یکی از ابزارهایی است که اگرچه پرداخت کاملی ندارد و خیلی سریع اهمیتش را از دست می‌دهد، به هر حال در این مواقع به کار می‌آید.

آرتور به دفعات در داستان بازی در مقابل شخصیت‌های شرور قرار می‌گیرد، از گذشته‌ی خبیث خود پشیمان است و به دنبال رستگاری می‌گردد. به علاوه، سیستم حیثیت بازی به خوبی امتیاز بیشتری می‌دهد تا به شرارت.

برداشت اول: Red Dead Redemption 2

به هر حال، اگر در بازی لگدی به یک سگ بزنید، دیگر هرگز در آن شهر از فروشگاهی تخفیف نخواهید گرفت. آدمِ بدی باشید تا مردم با دیدن شما پا به فرار بگذارند و مامورین قانون به محض دیدنتان اسلحه بکشند. بنابراین، هر چقدر هم که دلتان بخواهد آدم شرور و بدذاتی در بازی باشید، داستان بازی شما را از تبدیل شدن به یک عوضیِ محض بازمی‌دارد.

با این وجود، بازی کردن به عنوان یک شرور بدذات در Red Dead Redemption 2 نیز حس و حال خودش را دارد. ارتکاب جرم و گناه در بازی‌ها معمولا شیرین و لذت‌بخش است و احتمالا باعث می‌شود که ناخوداگاه شما آرام گرفته و از فکر ارتکاب همان جرائم در دنیای واقعی بیرون آید.

بهتر است برای این‌که به یک آدم شرور تبدیل شوید یک فایل ذخیره‌ی جدید بسازید و بازی را از نو آغاز کنید. فراموش نکنید که شرور بودن در بازی Red Dead Redemption 2 تشویق نمی‌شود و راکستار بنا ندارد شما را به این مسیر هدایت کند، بنابراین منتظر معجزه یا اتفاق عجیبی نباشید. فقط چند صباحی با زندگی واقعی یک شرور بدذات در غرب وحشی در آستانه‌ی ویرانگی عجین شوید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.