Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نیمار به جای حضور در مهم‌ترین مراسم فوتبالی سال Call of Duty بازی کرد!

0

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال از نظر فرانس‌فوتبال یا همان Ballon d’Or که هر سال برگزار می‌شود، به عنوان مهم‌ترین جایزه‌ی فوتبالی سال شناخته می‌شود. این مراسم امسال دو روز پیش برگزار شد و یکی از ستاره‌های فوتبال برزیل در آن حاضر نشد، در عوض به بازی Call of Duty پرداخت!

«نیمار» ستاره‌ی برزیلی باشگاه پاریس سنت ژرمن، که از قبل می‌دانست جایی در این مراسم و جوایز آن ندارد، در این مراسم حاضر نشد و در عوض به بازی کردن Call of Duty و استریم آن در توئیچ پرداخت!

جالب است که نیمار برای این‌که در این مراسم حضور پیدا کند، برخلاف بسیاری دیگر از بازیکنان فوتبال سرشناس دنیا، مجبور نبود که مسافت زیادی را سفر کند. این مراسم مثل همیشه در پاریس برگزار می‌شد. نیمار در حال حاضر در شهر پاریس ساکن است!

با این حال ستاره‌ی برزیلی ترجیح داد که به جای حضور در مراسمی که هیچ شانسی برای کسب جایزه در آن نداشت به بازی کردن ندای وظیفه بپردازد. نیمار جونیور که امسال در جام جهانی روسیه موفقیت چندانی را با تیم ملی برزیل کسب نکرد، در میان 10 بازیکن برتر فوتبال امسال هم نبود.

علاوه بر نیمار، مسی و رونالدو نیز در این مراسم حضور پیدا نکردند. مسی و رونالدو ده بارِ گذشته موفق شده‌اند جایزه‌ی اصلی Ballon d’Or یعنی توپ طلا را از آن خود کنند، در حالی که نیمار تا کنون این افتخار را به دست نیاورده است.

در پایان این مراسم «لوکا مودریچ» هافبک کروات باشگاه رئال مادرید موفق شد توپ طلا را از آن خود کند. مودریچ امسال با تیم کرواسی نایب قهرمان جام جهانی شد و توانسته بود سه بار پیاپی با تیم رئال مادرید قهرمان اروپا شود.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.