Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل ۷ بازی فورتنایت یک حالت خلاقانه‌ی شبیه به ماینکرفت خواهد داشت

0

یک حالت جدید با آغاز فصل هفتم بازی فورتنایت به آن اضافه می‌شود. این حالت خلاقانه‌ی جدید که بازی را به یک سندباکس با آزادی عمل بالا تبدیل می‌کند، با آغاز فصل 7 فورتنایت به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی‌کنندگان در این حالت از بازی می‌توانند سرورهای خصوصی خود را داشته باشند و در آن‌ها با منابع بدون محدودیت، اقدام به ساخت و ساز دنیای خود و ایجاد چالش‌های مخصوص به خودشان کنند. این سرورهای خصوصی شبیه به سرورهای Creative Minecraft هستند.

همه چیزهایی که درباره فصل 7 چپتر 2 بازی فورتنایت می‌دانیم را در گیم‌نیوز بخوانید. 

شما می‌توانید از دوستانتان برای بازی در سرور خود دعوت کنید یا درها را برای ورود همه‌ی بازی‌کنندگان به جزیره‌ی شخصی‌تان باز بگذارید.

طرفداران فورتنایت حالا مدت‌ها است که از اپیک گیمز برای سرورهای خصوصی و خلاقانه‌ی این بازی بتل رویال درخواست می‌کنند. انتظار می‌رود که با آغاز فصل هفتم بازی فورتنایت، این حالت از بازی در دسترس قرار بگیرد.

طبق اعلام قبلی اپیک گیمز، فصل 7 فورتنایت از تاریخ 6 دسامبر آغاز به کار خواهد کرد. با توجه به این‌که اپیک اعلام کرده است که یک نمایش عمومی در مراسم TGA 2018 خواهد داشت، انتظار می‌رود که این حالت جدید از بازی به طور کامل معرفی و رونمایی شود.

اپیک اخیرا اعلام کرده که فروشگاه دیجیتالی بازی‌های خود را نیز به زودی راه‌اندازی خواهد کرد.

فصل 7 فورتنایت تمِ یخی خواهد داشت و اپیک با این کار به استقبال کریسمس می‌رود. همین حالا هم در سراسر نقشه‌ی بازی بارش برف آغاز شده است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.