Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید تونی هاوک هفته‌ی بعد برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود

0

اسکیت باز معروف و محبوب برای گیمرها، بازی جدیدی ساخته که البته احتمالا آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. به هر حال، بازی جدید تونی هاوک هفته‌ی بعدی برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود. این بازی را می‌توانید از تاریخ 13 دسامبر مصادف با 22 آذر ماه از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

بازی جدید تونی هاوک که Tony Hawk’s Skate Jam نام دارد، یک عنوان رایگانت است. این بازی دارای بخش‌های «کریر مود کلاسیک» و «اسکیت جم تورنومنت جهانی» را دارا خواهد بود. به علاوه همه‌ی جنگولک‌بازی‌هایی که در اسکیت بازی کردن ممکن است به ذهنتان برسد را می‌توانید در این بازی انجام دهید.

در مورد شخصیت‌های قابل بازی، در حال حاضر تایید شده است که می‌توانید در نقش خود تونی هاوک بازی کنید، اما فعلا از هیچ اسکیت باز دیگری اسم برده نشده است.

این بازی 1.4 گیگابایت حجم دارد (نسخه‌ی iOS) و ظاهرا دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای است. بسته‌های سکه‌ی درون بازی را می‌توانید با پول واقعی خریداری کنید و البته مشخص نیست که چه زمانی این امکان به وجود خواهد آمد. قیمت بسته‌های سکه مشخص شده است.

  • Small Coin Pack — $2
  • Medium Coin Pack — $5
  • Large Coin Pack — $10
  • Extra Large Coin Pack — $20
  • Jumbo Coin Pack Coin Pack — $50
  • Legendary Coin Pack — $100
  • Starter Pack — $2

تونی هاوک از سال 1999 با بازی «تونی هاوک پرو اسکیتر» با شرکت اکتیویژن در ساخت بازی‌های اسکیت همکاری کرد. در این مجموعه، بازی پرو اسکیتر 5 که سال 2015 عرضه شد، آخرین قسمت منتشر شده‌ است.

پیش از این یک بازی با نام Tony Hawk’s Shred Session برای موبایل در سال 2014 به مرحله‌ی سافت‌لانچ رسید، اما بعدا دیگر خبری از آن نشد.

در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی، تونی هاوک اعلام کرده بود که همکاری خود با اکتیوژن برای ساخت بازی‌های اسکیت را متوقف کرده است. یک ماه قبل از آن، تونی گفته بود که بر روی یک عنوان جدید اسکیت بازی کار می‌کند که آن را بدون همکاری با اکتیویژن منتشر خواهد کرد. به نظر می‌رسد بازی Skate Jam بازی جدید تونی هاوک باشد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.