Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مجموعه بازی‌های اساسینز کرید برای نینتندو سوییچ و دیگر کنسول‌ها لیست شد

0

مجموعه بازی‌های اساسینز کرید برای نینتندو سوییچ و دیگر کنسول‌ها توسط یک وب‌سایت آلمانی برای پیش‌فروش لیست شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

خرده‌فروش آلمانی MediaMarkt مجموعه بازی‌های اساسینز کرید برای نینتندو سوییچ و دیگر کنسول‌ها را با عنوان Assassin’s Creed Compilation برای پیش‌فروش قرار داده و تازیخ عرضه آن را ۲۹ مارس ۲۰۱۹ اعلام کرده است. به جز عنوان و تازیخ عرضه، هیچ اطلاعات دیگری از این مجموعه ارائه نشده است.

Assassin’s Creed Compilation ذر وب‌سابت‌های معتبر مانند آمازون در دسترس نیست و همچنین تاکنون حرفی از آن توسط یوبی‌سافت به میان نیامده، اما با توجه به تاریخ انتشاری که برای این مجموعه در وب‌سایت آلمانی ذکر شده و فاصله اندک باقیمانده تا آن، شاید بزودی در این مورد خبر‌های رسمی جدیدی بشنویم.

این اولین بازی از مجموعه بازی‌های اساسینز کرید برای نینتندو سوییچ خواهد بود که برای مخاطبان غربی نیز در دسترس قرار می‌گیرد. هم‌اکنون نسخه ابری اساسینز کرید اودیسه در بازار ژاپن ارائه می‌شود، اما تاکنون هیچ برنامه‌ای برای عرضه موردی مشابه در غرب وجود نداشته است.

طبقبرنامه پس از انتشار عنوان اودیسه، اولین بسته الحاقی آن به نام Legacy of the First Blade در ۴ دسامبر منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.