Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با چند بازی مستقل جدید که به زودی عرضه می‌شوند آشنا شوید + تریلر

0

امروز گروه سرگرمی سازی Kinda Funny اولین نمایشگاه خود را برگزار کرد و طی آن، از تعداد قابل توجهی بازی مستقل (ایندی) رونمایی شد. فکر کردیم که برخی از این بازی‌ها کاملا لایق توجه هستند و اگرچه از چند عنوان در این لیست قبلا رونمایی شده بود و از وجود آن‌ها خبردار بودیم، باید جداگانه به آن‌ها در این لیست می‌پرداختیم. در ادامه شما سرخط خبری مهم این بازی‌های جذاب را می‌خوانید و تریلر هر کدام را تماشا می‌کنید. با معرفی این چند بازی مستقل جدید با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Super Meat Boy Forever آوریل 2019 عرضه می‌شود

عنوان بسیار مورد انتظار Super Meat Boy Forever که دنباله‌ای برای بازی مستقل و بسیار دشوار سوپر میت بوی است، در سال 2019 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی و همچنین پلتفرم اصلی و مهم دیگر یعنی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Moving Out درمورد جابجا کردن است!

این بازی سرگرم‌کننده و احمقانه به نظر می‌رسد و بخش همکاری دونفره‌ی آن آن‌چنان جذاب است که از همین حالا بازی را به یک عنوان خاص تبدیل کرده. تکان دادن جعبه‌ها کار سختی است. این بازی هم در سال 2019 برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

این بازی Toejam & Earl: Back In The Groove اول مارس 2019 عرضه می‌شود

بازی Toejam & Earl: Back In The Groove که بازی جذاب و خنده‌دار به نظر می‌رسد در سال 2019 برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود. هنوز چیز زیادی از آن نمی‌دانیم ولی به نظر می‌رسد که ارزش آن را دارد که حواسمان به آن باشد.

بازی Quarantine Circular امروز برای سوییچ منتشر شد

دنباله‌ی بازی Subsurface Circular از همین امروز از طریق فروشگاه الکترونیکی (eShop) نینتندو سوییچ عرضه شده و قابل دریافت است. تریلر آن را حتما تماشا کنید.

 

یک بازی دیگر Conan Unconquered

بازی بعدی عناوین Conan (که بعد از افتضاح Exile به نظر می‌رسید خبری از آن نشود) یک عنوان استراتژی است که در آن کارهای کونان می‌کنید! بازی در استیم عرضه می‌شود و قرار است سال 2019 میلادی بیاید.

بسته الحاقی جدید برای Human Fall Flat

حالا می‌توانید در محل کاملا جدیدی با دوستان خود گلاویز شوید. این بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی Human Fall Flat همین امروز (10 دسامبر – 19 آذر) عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Vane  برای پلی استیشن 4

مشخص شد که بازی مستقل و جذاب و البته بسیار زیبای Vane  در تاریخ 15 ژانویه 2019 میلادی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در این بازی شما نقش یک کودک را ایفا می‌کنید که می‌تواند به پرنده تبدیل شود. به نظر خیلی عجیب و البته جالب می‌رسد.

بازی Bury Me, My Love برای سوییچ عرضه می‌شود

بازی مستقل Bury Me, My Love که پیش از این برای گوشی‌های هوشمند (اندروید و iOS) عرضه شده (و به زودی در مورد آن در گیم‌نیوز بیشتر خواهید خواند) قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه شود. این بازی هم در ماه ژانویه 2019 میلادی برای کنسول نینتندو عرضه می‌شود. بازی Bury Me, My Love یک ماجرایی متنی درباره پناهجویان سوری و مشقات زندگی آن‌ها است و داستانی تکرار نشدنی را روایت می‌کند.

Supermarket Shriek یک بازی در مورد یک مرد و یک بز

در سبد خرید فروشگاه مردی یک بز نشسته و آن‌ها با هم جیغ می‌کشند! بازی سال 2019 عرضه می‌شود گرچه تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.

بازی A Fold Apart روایت زوجی است که در صفحات جدا از هم مانده‌اند

این بازی که بسیار جذاب به نظر می‌رسد هم در سال 2019 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی و البته نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Desert Child یک بازی سایبرپانک عجیب است

یک بازی ریسینگِ همه را بزن سایبرپانک که خیلی عجیب به نظر می‌رسد، همین فردا (11 دسامبر – 20 آذر) برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.