Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تصویر از بازی جدید خالق هیلو منتشر شد

0

در وب‌سایت استودیوی V1 Interactive، از اولین تصویر بازی جدید بازی خالق هیلو رونمایی شد. همان‌طور که در این تصویر درج شده در وب‌سایت سازنده پیداست، در این عکس یک شهر یا پناهگاهی را می‌بینیم که احتمالاً روزهای بهتری هم به‌خود دیده!

در توضیحات این تصویر آمده که این عکس نشان‌دهنده‌ی بخش کوچکی از دنیای وسیع این بازی در دست ساخت است. اطلاعات بیشتری از بازی بدون نام استودیوی V1 Interactive به‌زودی منتشر می‌شود. سازنده‌ی بازی گفته است: «پروژه‌ی ما هنوز برای رونمایی زیاد کار دارد. منتظر باشید!»

در همین خصوص..

این تصویر همچنین دارای تعدادی سرنج و معما است. شخصی روی موجودی که روی ساختمان سمت راست تصویر راه می‌رود زوم کرده است و Letho به‌شوخی در پاسخ به او گفته است این موجود شخصیت اصلی بازی است.

این بازی توسط شرکت Private Division، که درواقع زیرشاخه‌ی تازه تاسیس کمپانی Take-Two است منتشر می‌شود. Private Division همچنین وظیفیه‌ی نشر The Outer Worlds، تنقش آفرینی سای‌فای استودیوی Obsidian که حالا در اختیار مایکروسافت است را هم عهده‌دار است. همچنین بازی جدید Patrice Desilets، خالق مجموعه‌ی Assassin’s Creed، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey هم توسط همین شرکت عرضه می‌شود.

خالق‌ مشترک دیگر سری هیلو، Alex Seropian هم مشغول ساخت بازی جدیدش است. استودیوی آقای Seropian که Industrial Toys نام دارد، تحت مالکیت Electronic Arts است و مدیر مالی این شرکت اذعان دارد که این بازی «خلاقانه» است، ولی ممکن است دیر منتشر بشود.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.