Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مود جدید Red Dead Online احتمالاً Gun Rush نام دارد

0

احتمالاً مود جدید Red Dead Online به‌زودی عرضه شود. یکی از کاربران سایت ردیت در بازی Red Dead Redemption 2، متوجه وجود یک مود جدید به اسم Gun Rush شده است. البته این گزینه بعد از دیده شدن به‌سرعت ناپدید شده است.

در این پست نوشته شده است: «می‌خواستم به یک سشن شو داون وارد بشوم که ۲ گزینه پیش‌رو داشتم. آن را ضبط کردم و به‌نظر مود جدید این بازی به‌زودی عرضه می‌شود».

می‌توان حدس زد که این مود شبیه بخش Kill Quota بازی GTA Online باشد که در آن بازیکنان درابتدا بازی را با سلاح‌های قوی آغاز می‌کنند و به‌مرور با کشتن بیشتر بازیکنان، سلاح‌های آن‌ها ضعیف‌تر می‌شود.

راک‌استار این هفته یک آپدیت جدید برای همه‌ی مراحل و مودهای بازی عرضه خواهد کرد که برای بازیکنان واجد شرایط، طلا و پول هدیه درنظر گرفته است. راک‌استار همچنین قول داده است که بازی Red Dead Online را به‌مرور بهتر و جذاب‌تر بکند.

استودیوی سازنده‌ی این بازی تایید کرده که بعد از تمام شدن فاز بتای Red Dead Online، اطلاعات و پیشرفت بازیکنان حذف نخواهد شد.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.