Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دستگیری یک استرالیایی به دلیل خشونت خانگی حین استریم فورتنایت

0

پلیس استرالیا یکشنبه اقدام به دستگیری یک فرد استرالیایی کرد که دست خشونت خانگی حین استریم فورتنایت در توئیچ زده بود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

ویدئو این اقدام غیرانسانی از یکشنبه تاکنون در شبکه‌های اجتماعی در حال دست‌به‌دست شدن است. در این ویدئو، فردی که در توئیچ با نام MrDreadMoth شناخته می‌شود حین استریم فورتنایت بر سر دوست دخترش که در تصویر دیده نمی‌شود فریاد می‌کشد. دوست دختر وی از او می‌خواهد که بازی کردن را بس کند. در لحظه‌ای از ویدئو، این فرد از صندلی بلند شده و از دید دوربین خارج می‌شود، در همین زمان صدای بلند سیلی و گریه زن شنیده می‌شود.

صدای زن در حالی که این حرف‌ها را تکرار می‌کند شنیده می‌شود:

ای مرد لعنتی! صورتم رو نزن! به صورتم دست نزن! آهای مردمی که صدای منو می‌شنوید، او همین الان به من سیلی زد!

استریمر پس از نشستن دوباره مقابل دوربین در پاسخ به زن می‌گوید:

خفه شو سگ! تو که قبض‌ها رو پرداخت نمی‌کنی!

مرد باز هم از جای خود بلند می‌شود تا ادامه دعوا را از سر بگیرد. صدای جیغ‌های دوست دختر او و همچنین ناله‌های دو کودک قابل شنیدن است. با اینکه کانال MrDeadMoth دنبال‌کنندگان چندانی نداشت، اما این ویدئو از اقدامات وحشیانه وی در توییتر و یوتیوب بسیار دیده شده است.

پلیس ناحیه کمدن در نیو ساوث ولز استرالیا پس از آن که شاهدی این خشونت خانگی را به آنها اطلاع داد، MrDeadMoth بیست و شش ساله را دستگیر کردند. او اکنون در آزادی مشروط به سر می‌برد و باید دو روز دیگر در دادگاه محاکمه شود. حساب‌های وی در توئیچ و توییتر هم‌اکنون از دسترس خارج شده‌اند. پلیس به مطبوعات گزارش داده که حال جسمی دوست دختر وی خوب بوده، اما بسیار تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته است. دو کودک دختر، یکی سه ساله و دیگری ۲۰ ماهه، نظاره‌گر صحنه کتک خوردن وی توسط استریمر بوده‌اند.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.