Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آکادمی شرایط برگزاری اسکار ۲۰۱۹ بدون مجری را بررسی می‌کند

0

بعد از جدایی «کوین هارت» کمدین و بازیگر آمریکایی از اجرای نود و یکمین مراسم جوایز آکادمی، گمانه‌ها برای انتخاب مجری جایگزین او برای اجرای مراسم اسکار 2019 آغاز شد. اما ظاهرا آکادمی تصمیم دارد تا این مراسم را امسال بدون مجری برگزار کند و به همین خاطر در گزارش‌ها آمده است که آن‌ها شرایط برگزاری اسکار 2019 بدون مجری را بررسی می‌کنند.

ورایتی گزارش می‌دهد که در این حالت، آکادمی احتمالا تعدادی از سلبریتی‌ها و بازیگران قدیمی را برای اهدای جوایز و اعلام نامزدها انتخاب می‌کند و آن‌ها را بین تبلیغات تلویزیونی یا اجراهای زنده موسیقی و… بر روی صحنه می‌فرستد.

یک منبع قابل اعتماد به ورایتی گفته است که نه آکادمی و نه شبکه‌ی ABC برنامه‌ی جایگزینی نداشته‌اند. جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد نیز در این زمینه خروجی مشخصی نداشته و تا این لحظه مشخص نشده که تکلیف اجرای مراسم اسکار امسال با چه کسی و چگونه خواهد بود.

به هر حال، در جلسات آتی آکادمی موضوع مجری جایگزین هارت بررسی می‌شود و برگزاری اسکار 2019 بدون مجری نیز تنها یکی از حالت‌های مد نظر است.

نود و یکمین مراسم اسکار فوریه امسال (اسفند) برگزار می‌شود. برای مقایسه، آکادمی سال گذشته «جیمی کیمل» را ماه‌ها قبل و در ماه می 2017 به عنوان مجری اسکار معرفی کرد، اما کوین هارت تنها هفته‌ی گذشته معرفی شد و به فاصله‌ی چند روز از این اجرا کناره‌گیری کرد.

هارت پس از این‌که آکادمی به او برای پاک کردن توئیت‌های جنجالی قدیمی‌اش و عذرخواهی فرصت داده بود، ضمن سر باز زدن از این کار و عذرخواهی از جامعه‌ی دگرجنس‌گراها از اجرای مراسم اسکار کناره‌گیری کرد.

در دیگر اخبار مرتبط با اسکار، آکادمی رسما اعلام کرد که امسال به «فیلم عامه‌پسند» جایزه نخواهد داد و این دسته‌بندی از سال آینده وارد جوایز اسکار خواهد شد. ساز و کار این جایزه‌ی جدید مشخص نیست، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شاید مردم برنده‌ی این جوایز را انتخاب کنند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.