Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی دووم HD زیبا به نظر می‌رسد!

0

معمولا بهبود کیفیت دیداری بازی‌های کلاسیکِ پیکسل آرتی به وضوح HD یک کار بی‌مورد و بزهی علیه چشمان آدمیزاد است، اما این بار HD شده‌ی بازی کلاسیک دووم در بیست و پنج سالگی این فرنچایز محبوب، یزی است که شاید همه از آن به نیکی یاد کنند. دووم HD شاید آمده تا ثابت کند این قاعده‌ی کلی چندان هم همه‌شمول نیست و گاهی هم می‌شود از آن عدول کرد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

یکی از کاربران فروم Doomworld تکسچرهای دیجیتالی بازی دووم را با استفاده از دو ابزار تخصصی برای بهبود کیفیت دیداری (upscaling) تصاویر بهبود بخشیده است. ابزار اول letsenhance.io است و دومین ابزار Nividia’s GameWorks SuperResolution که توسط شرکت انویدیا به بازی‌سازان ارائه می‌شود.

در نتیجه بافت‌های بازی کلاسیک دووم تا هشت برابر به صورت دیجیتالی بهبود داده شده‌اند و سپس یک بار تا چهار برابر به عقب برگشته و بعد دوباره تا دو برابر به عقب برگشته‌اند تا سبکِ کلاسیک پیکسل آرتی بازی حفظ شود و تنها کیفیت نهایی کار بالا برود. تمام لبه‌های نامیزان و سخت نیز به صورت دستی ترمیم شده‌اند.

نتیجه یک بازی است که در عین حفظ اصالت بازی دووم HD را به دست می‌دهد که بسیار واضح‌تر و مشخص‌تر است.

اگر تمایل دارید که خودتان این بازی را امتحان کنید اینجا کارتان راه می‌افتد.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.