Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای ۱۰۰ درصد کردن حالت داستانی Red Dead Online

0

اگر شما هم در پایان مراحل حالت داستانی Red Dead Online در حالی که ماموریت دیگری برای انجام وجود ندارد به پیشرفت 75 درصدی رسیده‌اید و نمی‌دانید برای 100 درصد کردن بازی باید چه کار کرد، این مطلب را بخوانید تا دلیل 100 درصد نشدن پیشروی در بخش داستانی Red Dead Online و راه رسیدن به آن را توضیح دهیم. در ادامه با راهنمای 100 درصد کردن حالت داستانی Red Dead Online با گیم‌نیوز همراه باشید.

دلیل این‌که آن 25 درصد باقی‌مانده را از دست می‌دهید این است که بازی در حالت داستانی، در پایان مراحل را بر اساس درجه‌ی افتخار بازی‌کنندگان تقسیم می‌کند. اگر بازی را مثل یک آدم متشخص بازی کرده باشید و به مراحل پایانی رسیده باشید، دو مرحله برای انجام و تمام کردن حالت داستانی دارید و اگر آدم چندان خوبی نبوده‌اید و شرارت به خرج داده‌اید، دو مرحله‌ی متفاوت را بازی خواهید کرد.

خوش‌بختانه بازی به شما اجازه‌ی انجام دو مرحله‌ی متضاد را نیز می‌دهد. برای این‌کار باید بعد از تمام کردن مراحل پایانی، تلاش کنید تا میزان Honor شخصیت شما تغییر کند و از این سوی مدار به سوی دیگر نقل مکان کند. این‌گونه می‌توانید دو مرحله‌ی باقی‌مانده را نیز بازی کنید.

توصیه ما این است که ابتدا بازی را به عنوان یک شخصیت خوب و متشخص و Honorable به پایان برسانید و بعد چند کار بکنید تا به درجه‌ی Dishonorable برسید. چون حرکت برعکس کمی دشوار خواهد بود و وقتی قادر نیستید که با دیگران در بخش آنلاین مراوده داشته باشید، تبدیل شدن به یک انسان شریف کار سختی خواهد بود.

در عوض می‌توانید بعد از انجام دادن مراحل پایانی شخصیت شرافتمند، چند نفر را بکشید یا دزدی کنید و خیلی سریع رنگ عوض کنید و دو مرحله‌ی باقی‌مانده را نیز فعال کنید.

راهنمایی‌های بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 و آموزش‌ها و ترفندهای بخش آنلاین بازی را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.