Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با این اداپتور USB می‌توانید کنترلرهای PS4 را به پلی استیشن کلاسیک متصل کنید

0

یکی از دغدغه‌های شما به عنوان خریدار پلی استیشن کلاسیک –که اگر بدانید هک هم شده بیشتر مشتاق خواهید شد– می‌تواند سیم کوتاه دسته باشد. به همین خاطر احتمالا کنجکاو خواهید شد که بدانید آیا می‌شود از کنترلر پلی استیشن 4 تان به این منظور بهره بگیرید؟ اگر کنسول پلی استیشن کلاسیک دارید و یک پلی استیشن 4 هم دارید، می‌توانید کنترلرهای PS4 را به پلی استیشن کلاسیک متصل کنید.

کار سختی نیست، اما برای این‌که بتوانید یک کنترلر بلوتوث را به کنسول کلاسیک سونی متصل کنید به یک آداپتور اضافه نیاز دارید. زحمت این آداپتور را 8BitDo کشیده و آن را می‌توانید از طریق درگاه یو‌اس‌بی جلوی کنسول پلی استیشن کلاسیک به آن متصل کنید. پس از این، می‌توانید هر کنترلر بلوتوثی از جمله Sony DualShock 4 یا حتا Switch Pro Controller را به پلی استیشن کلاسیک وصل کنید.

این شرکت قبلا هم برای کنسول نینتندو سوییچ از این اداپتورها عرضه کرده بود و می‌تواند خیالتان از بابت عملکرد آن راحت باشد. تنها چیزی که لازم است بدانید این است که این دانگل 20 دلار قیمت دارد و 31 دسامبر امسال عرضه خواهد شد.

برای این‌که از پلی استیشن کلاسیک و بازی‌های آن لذت ببرید، همان دسته‌های طرح قدیمی که با کنسول عرضه می‌شوند هم کافی است، اما احتمالا دیگر در هیچ اتاق پذیرایی یا گیمی فضای مناسب با دسته‌های سیم‌دار را پیدا نخواهید کرد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.