Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار ناخواسته اولین بسته الحاقی Black Ops 4 در استرالیا

0

اولین بسته الحاقی Black Ops 4 به شکل عجیبی در فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا درز کرد و عده‌ای موفق به تجربه زودهنگام آن شدند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین بسته الحاقی Black Ops 4 که صرفاً نام Map Pack 1 را به خود گرفته، چندی پیش به‌طور اتفاقی در فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا درز کرد. این بسته الحاقی شامل دو نقشه جدید برای بخش چندنفره و همچنین نقشه‌ای جدید برای بخش زامبی همراه با داستانی نو می‌شود. پیش‌تر در یک درز اطلاعات دیگر مشخص شده بود که این داستان Dead of the Night نام داشته و بازیگران مشهوری چون کیفر ساترلند و چارلز دنس در آن ایفای نقش کرده‌اند.

نقشه‌های جدید بخش چندنفره Elevation و Madagascar نام دارند. Elevation در نپال قرار داشته و تا حد زیادی ما را به یاد بازی فارکرای 4 می‌اندازد. نقشه ماداگاسکار نیز بسیار بزرگ است و به نظر می‌رسد می‌تواند بخشی از نقشه حالت بلک‌اوت نیز باشد. بازیکنانی که در زمان مناسب به این بسته الحاقی درزکرده دسترسی پیدا کرده‌اند، چندین تصویر و ویدئو را از آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر نموده‌اند. در این ویدئو‌ها به وضوح دیده می‌شود که محتوا ناتمام و ناقص بوده که طبیعتاً دلیل آن انتشار زودهنگام و برنامه‌ریزی‌نشده این دی‌ال‌سی است:

 

 

 

استودیو Treyarch در توییتی اعلام کرده که از درز زودهنگام اولین بسته الحاقی Black Ops 4 باخبر است و به طرفداران وعده داده تا فردا که «چیز اصلی» از راه خواهد رسید، تجربه این دی‌ال‌سی را برای خود اسپویل نکنند.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.