Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل دوم سریال The Punisher مارول به زودی منتشر می‌شود

0

نت‌فلیکس روز گذشته با انتشار تیزری با حضور «فرانک کستل» فصل دوم سریال The Punisher را رسما تایید کرد. فصل دوم این سریال مارول قرار است ماه ژانویه‌ی 2019 میلادی در نت‌فلیکس منتشر شود.

این تیزر فرانک کستل را در حال رانندگی نشان می‌دهد و اطلاعات بیشتری از این فصل از سریال در اختیار قرار نمی‌دهد. نت‌فلیکس فعلا فصل دوم این سریال را آماده‌ی انتشار کرده، اما مشخص نیست که بر سر ادامه‌ی آن چه خواهد آمد.

این شبکه، اخیرا ادامه‌ی سریال‌های مارول از جمله Luke Cage و Daredevil و همچنین Iron Fist را لغو کرده است و می‌دانیم که فصل سوم هر یک از این سریال‌ها ساخته و منتشر نخواهد شد.

نت‌فلیکس و مارول همچنان بر سر ساخت سریال‌های «جسیکا جونز» و The Punisher توافق دارند. با این حال، با توجه به شرایط پیش آمده در ماه‌های اخیر و کنسل شدن پیاپی سریال‌های نت‌فلیکس، بعید نیست که فصل سوم سریال The Punisher هم ساخته و منتشر نشود.

با توجه به این‌که «دیزنی» از سال آینده سرویس استریمینگ خود را راه‌اندازی می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که دیگر سریال‌های مارولی شبکه‌ی نت‌فلیکس نیز به زودی به پایان برسند. این احتمال وجود دارد که سریال‌های مارول در شبکه‌ی دیزنی ادامه یابند.

خاتمه یافتن سریال‌های مارول چالش جدیدی است که این شرکت با آن مواجه شده است. به دلیل افزایش رقابت و تاسیس شبکه‌های استریمینگ توسط شرکت‌های بزرگ دیگر، از جمله وارنر نت‌فلیکس با تمدید حقوق ساخت و اجاره‌ی فیلم‌ها و سریال‌ها به مشکل خورده است. اخیرا این شبکه مجبور به پرداخت بهای گزافی برای نگه داشتن سریال کمدی Friends تا پایان سال 2019 شده است.

دیگر فیلم‌ها و سریال‌های شبکه‌ی نت‌فلیکس در ماه ژانویه نشان می‌دهد که سال بعدی می‌تواند یک سال خاطره‌انگیز برای مخاطبین این شبکه باشد. همین حالا سریال A Series of Unfortunate Events و Star Trek: Discovery از جمله خفن‌ترین‌های این شبکه برای این ماه هستند.

منبع thenews

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.