Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بسته الحاقی Fortune Island بازی Forza Horizon 4 اکنون در دسترس است

0

اولین محتوای گسترش‌دهنده بهترین بازی ورزشی/مسابقه‌ای سال ۲۰۱۸ در قالب بسته الحاقی Fortune Island هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

بسته الحاقی Fortune Island برای بازی فورزا هورایزن 4 منتشر شد. این دی‌ال‌سی را هم‌اکنون می‌توان روی نسخه‌ ایکس‌باکس وان و پی‌سی بازی تجربه کرد که منظقه جدیدی از جزایر شمالی بریتانیا با کوهستان‌های بلند و آب و هوای خطرناک را به بازی اضافه می‌کند. این آب و هوای شدید علاوه بر ایجاد خطر برای رانندگی، تصاویر بسیار زیبایی از شفق‌های قطبی را نیز به ارمغان می‌آورد.

به‌عنوان یک بازی ریسینگ، طبیعتاً باید شاهد خودرو‌های جدید نیز در بسته الحاقی Fortune Island فورزا هورایزن 4 باشیم. این دی‌ال‌سی ۱۰ خودرو کاملاً جدید را به بازی می‌افزاید؛ از جمله لامبورگینی اوروس ۲۰۱۹، دوج رم ربل TRX کانسپت ۲۰۱۷ و ب‌ام‌و ام5 ۲۰۱۸. منظقه Fortune Island کاملاً از نقشه اصلی بازی جداست و همانطور که از آن نام برمی‌آید، فرصت‌های فراوانی برای یافتن گنجینه‌های مخفی در آن وجود دارد. این بسته الحاقی در کنار جریان پیوسته از محتوای جدید هفتگی بازی قرار می‌گیرد که رویداد‌ها و خودرو‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند.

بسته الحاقی Fortune Island را می‌توان با پرداخت ۲۰ دلار به‌صورت جداگانه خریداری کرد و یا آن را در قالب باندل گسترش‌دهنده ۳۵ دلاری بازی به‌دست آورد. اگر از مشترکین سرویس Game Pass ایکس‌باکس هستید، ۱۰ درصد تخفیف برای نسخه جداگانه یا باندل شامل حالتان خواهد شد. اگر که نسخه Ultimate را از اول خریداری کرده‌اید، دیگر احتیاجی به پرداخت پول برای خرید این بسته الحاقی نخواهید داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.