Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهترین انیمه‌های سینمایی که قبل از شروع سال ۲۰۱۹ باید تماشا کنید

0

معمولا انیمه‌هایی که توسط استدیو گیبلی تولید نشده‌اند، کمتر در سطح جهانی مطرح می‌شوند و ممکن است شما از بسیاری از این انیمه‌ها بی‌اطلاع باشید. به همین خاطر در گیم‌نیوز این لیست را در اختیار شما می‌گذاریم تا این انیمه‌ها از چنگ شما در نروند. با لیستی از بهترین انیمه‌های سینمایی که بهتر است تا قبل از شروع سال میلادی جدید و انتشار انیمه‌های جدید آن‌ها را تماشا کنید، با ما همراه باشید.

A Silent Voice

این انیمه تکان دهنده در مورد بلوغ و رشد توانست در بین مخاطبان نوجوان به موفقیت چشمگیری دست یابد، مخاطبانی که معمولا حواسشان به انیمه‌های فانتزی یا علمی تخیلی است. دو شخصیت اصلی این انیمه شویا یک بچه قلدر و شوکو دختری با مشکل ناشنوایی است. در دبستان شویا همیشه شوکو را اذیت و آزار قرار می‌دهد ولی بعدا خود شویا است که هدفی برای اذیت و آزار بقیه می‌شود. این انیمه به خاطر زیبایی هنری و روایتی جذاب از مشکل اذیت و آزار بچه‌‌ها در مدرسه در سراسر دنیا تحسین شده است.

 

Godzilla: Planet of the Monsters

از گودزیلا فیلم‌های زیادی ساخته شده و به همین دلیل هر فیلم تازه‌ای در مورد این هیولا ناخودآگاه تحت تاثیر فیلم‌های قبلی قرار می‌گیرد. خوشبختانه این یکی فیلم توانست وعده‌هایش را عملی کند. این انیمه کامپیوتری توسط خود استودیوی سازنده گودزیلا، استودیو توهو ساخته شده و برداشتی علمی تخیلی در آینده از داستان آشنای این هیولا ارائه می‌دهد. این فیلم در سایت راتن تومیتو امتیازی ۸۰ درصدی کسب کرده و بسیاری از منتقدان اتفاق نظر دارند با وجود زیبایی بصری، متاسفانه شخصیت پردازی عمیقی ندارد. همچنین این فیلم اولین قسمت از یک سه گانه در مورد گودزیلا است که قسمت‌های بعدیش فعلا در ژاپن نمایش داده شده‌اند.

 

Batman Ninja

Batman Ninja دقیقا همان چیزی است که از اسمش بر می‌آید: بتمنی که نینجا هم است. طراحی شخصیت‌های فیلم توسط سازنده افرو سامورایی تاکاشی اُکازاکی انجام شده و جزوی از دنیای رسمی کمیک‌های DC/Warner Bros است. داستان از این قرار است که بتمن به زمان ژاپن فئودال فرستاده می‌شود. دنیای این انیمه پر از شخصیت‌های معروفی همچون رابین، جوکر و هارلی کویین است که بسیار جذاب و جالب به نظر می‌رسد. این انیمه بیشتر از فیلم‌های جدید بتمن مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.

 

Mary and the Witch’s Flower

اگر این انیمه را ببینید احتمالا فکر می‌کنید که ساخته استودیوی گیبلی است و این اشتباه دلیل خوبی هم دارد: سازندگان اصلی این فیلم از کارکنان حرفه‌ای سابق گیبلی هستند. Mary and the Witch’s Flower اولین فیلم استودیو پونوک است که هیرماسا یونه‌بایاشی کارگردان و یوشیاکی نیشیمورا تهیه‌کننده آن است. این دو قبلا بر فیلم‌هایی مانند «قلعه متحرک هال» و «دنیای مخفی آریتی» کار کرده‌اند. داستان این انیمه فانتزی از رمان «چوب جارو کوچک» به نوشته مری استوارت، یک رمان نویس انگلیسی اقتباس شده است. داستان درباره یک دختر است که گلی جادویی پیدا می‌کند که او را برای یک شب تبدیل به جادوگر می‌کند. این فیلمی گرم و زیبا است که می‌تواند طرفداران سبک استودیو گیبلی را حسابی اغنا کند.

 

My Hero Academia: Two Heroes

انیمه سریالی  My Hero Academia یکی از موفق‌ترین انیمه‌ها در چند سال اخیر است و جای تعجبی هم ندارد که بالاخره یک فیلم از آن ساخته شد. این انیمه از کمیک و فیلم‌های قهرمانی آمریکایی و مانگا / انیمه‌های مخصوص پسران نوجوان مانند ناروتو الهام گرفته شده و دنیایی ساخته که بیشتر افراد قدرت‌های ماورایی دارند. فیلم My Hero Academia: Two Heroes مرتبط به سریال است ولی داستان آن طوری نوشته شده که حتی کسانی که از سریال اطلاع چندانی ندارند بتوانند بدون دردسر آن را ببینند. این سریال آن قدر محبوب است که همزمان با اکران فیلمش در ژاپن در آمریکا هم نمایش داده شد، اتفاقی که به ندرت می‌افتد.

 

Mirai

داستان شیرین و پخته این انیمه در مورد سفر در زمان، مناسب بچه‌‌ها و بزرگسالان است. داستان در ژاپن اتفاق می‌افتد، در خانواده‌ای که یک پسر چهار ساله با به دنیا آمدن خواهر جدیدش دچار مشکل شده است. او به خاطر تمام توجهاتی که به خواهر کوچکش می‌شود، به او حسادت می‌کند. یک روز که با ناراحتی در باغ خانه‌اشان قدم می‌زند پورتالی برای سفر به زمان کشف می‌کند. این پورتال باعث می‌شود اشخاص مختلفی در خانواده‌اش را ملاقات کرده و زندگی را از دید آدم‌های مختلف ببیند.

داستان و انیمیشن Mirai به خوبی و البته به صورت طنز ذهن یک بچه خردسال را نشان می‌دهد وتلاش والدین برای ایجاد تعادل بین کار و خانه را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

 

Your Name

Your Name فیلمی در ژانر درام رمانتیک نوجوانان است و توانست در ژاپن به موفقیتی عظیم دست یافت. این انیمه  به قدری معروف شد که حتی اسمش در جهان خارج از انیمه هم پیچید به طوری که جی جی ابرامز قصد دارد فیلم لایو Your Name را بسازد. پس جای تعجبی ندارد که در این لیست هم حضور داشته باشد. داستان آن دیدگاهی احساسی و نو درباره تجربه عوض شدن بدن با دیگری دارد. دو قهرمان انیمه زندگی کاملا متفاوتی با هم دارند و این اتفاق باعث می‌شود که بتواند در مورد زندگی هم یاد گرفته و دیدگاه‌های هم را متوجه شوند. دیدگاه‌هایی که نماینده دو نوع سبک متفاوت زندگی در ژاپن است و در این فیلم این دو دیدگاه علیرغم اختلافات با هم آشتی می‌کنند.

 

Maquia: When the Promised Flower Blooms

انیمه Maquia درامی فانتزی درباره عشق است. عشقی بین دختری جاویدان و پسری فانی و البته سرنوشت دردناک آن. ولی انیمه از کلیشه‌‌های معمول این‌گونه داستان‌ها گریز می‌زند. معمولا همه داستان دو دلداده را شنیده‌اند ولی داستان مادر و فرزند تازگی دارد. ماکیا دختری از نژاد جاویدان‌ها است. او نوزاد انسانی را به فرزندی قبول می‌کند و به او دل می‌بندد. فیلم به خوبی رابطه بین مادر و فرزند را نشان می‌دهد و این‌که چگونه جاودانگی مادر برای هر دو مشکلات عدیده‌ای درست می‌کند. فیلم به آرامی ضرباهنگ خود را برای آخر فیلم می‌سازد و شما را مجذوب خودش می‌کند.

 

امیدواریم از انیمه‌های معرفی شده لذت ببرید. برای آشنایی با انیمه‌های جدید دیگر با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع dailydot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.