Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Hellblade به عناوین گیم پس ایکس باکس وان اضافه شد

0

بدون شک یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های سال 2017 عنوان Hellblade بود که حالا به جمع بازی‌های رایگان ایکس باکس گیم پس اضافه شده است. عناوین گیم پس ایکس باکس هر روز جذاب‌تر از قبل می‌شوند.

این بازی را دارندگان حق اشتراک سرویس سخاوتمندانه‌ی مایکروسافت Xbox Game Pass می‌توانند به رایگان دریافت کنند. بازی Hellblade اخیرا برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است.

دارندگان کنسول قوی‌تر ایکس باکس وان ایکس، می‌توانند این بازی را دانلود کرده و با کیفیت بهتری آن را اجرا کنند. در نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس این بازی گرافیک بهتری دارد و علاوه بر پشتیبانی بر وضوح تصویر بالاتر، نرخ فریم بهتری را نیز به دست می‌دهد. این بازی را می‌توان با نرخ فریم 60 قاب بر ثانیه در کنسول Xbox One X مایکروسافت اجرا کرد. و البته با وضوح تصویر 4k.

نقد و بررسی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice – قربانی عشق

بازی Hellblade توسط استودیوی بریتانیایی نینجا تئوری ساخته شده که مایکروسافت اوایل امسال آن را خرید.

مایکروسافت طبق برنامه‌ای مدون، بازی‌های جدیدی را به سرویس اشتراکی خود اضافه می‌کند. عناوین گیم پس حالا شامل Mortal Kombat X, PES 2019 و Spintires: Mudrunner می‌شود که این ماه به آن اضافه شدند.

بازی‌های دیگر از جمله Ori and the Blind Forest و Shadow Warrior 2 از 20 دسامبر (29 آذر) به عناوین گیم پس ایکس باکس وان اضافه می‌شوند. دو بازی Ashen و Below نیز اخیرا به این سرویس اضافه شده‌اند.

همه‌ی بازی‌های انحصاری ایکس باکس هم‌زمان با عرضه در سرویس گیم پس مایکروسافت نیز ارائه می‌شوند و هیچ هزینه‌ی بیشتری برای دریافت آن‌ها لازم نیست بپردازید.

هزینه‌ی دریافت ایکس باکس گیم پس 10 دلار در ماه است. با این سرویس می‌توانید به بیش از 100 عنوان ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 دسترسی داشته باشید. مشترکین جدید هم می‌توانند در ماه اول با 1 دلار در این سرویس ثبت نام کنند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.