Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به مناسبت ۲۰ سالگی بازی Anno 1602 آن را رایگان دانلود کنید

0

بازی‌های استراتژی هم‌زمان از قدیمی‌ترین بازی‌های ویدئویی پی‌سی هستند و بازی Anno 1602 یکی از بهترین نمونه‌های ترکیب این سبک با سبک مدیریتی است. این بازی کلاسیک که حالا 20 سالگی خود را جشن می‌گیرد، برای مدتی محدود رایگان شده است.

یوبی‌سافت ناشر این عنوان اعلام کرده که بازی Anno 1602 را که در سال 1998 برای پی‌سی عرضه شده بود، برای مدتی به رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این شرکت البته با این کار علاوه بر جشن 20 سالگی این بازی، علاقه دارد تا دیگر عنوان این مجموعه که به زودی عرضه خواهد شد را تبلیغ کند. بازی Anno 1800 که جدیدترین قسمت از این مجموعه است، 26 فوریه‌ی سال جدید میلادی (اوایل اسفند) عرضه خواهد شد.

برای دریافت نسخه‌ی رایگان بازی Anno 1602 کافی است با مشخصات حساب یوبی‌سافت یا یوپلی خود وارد این لینک شوید و آن را تکمیل کنید.

شاید Anno 1602 یک بازی قدیمی باشد، اما طرفداران بازی‌های استراتژیک همزمان را راضی خواهد کرد. بزرگ‌ترین مشکل شما احتمالا گرافیک بازی خواهد بود که البته قابل انتظار است.

نسخه‌ی بدون قفل بازی را می‌توانید از طریق GOG دانلود کنید، اگرچه باید قیمت آن را بپردازید.

این پیشنهاد یوبی‌سافت تا روز یکشنبه 22 دسامبر (2 دی) پابرجاست. همچنین ثبت نام بتای بازی Anno 1800 نیز آغاز شده است و می‌توانید در سایت رسمی آن اقدام کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.