Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

توئیچ در سال ۲۰۱۸ رکوردهای زیادی را جابجا کرد

0

سال 2018 برای توئیچ (Twitch) سال تعیین‌کننده‌ای بوده است. توئیچ در سال 2018 رکوردهای زیادی را جابجا کرده و نشان داد که هم‌چنان به سمت و سوی محبوبیت بیشتر در حال حرکت است. برخی از آمار منتشر شده در رابطه با توئیچ را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. با گیم‌نیوز همراه باشید.

توئیچ در سال 2018 هشتاد و شش درصد رشد را در همکاری با استریمرها و همکارها تجربه کرده است. نسبت به سال گذشته این رشد بسیار قابل توجه است. بیش از 248 هزار استریمر در طول سال به Twitch Affiliates تبدیل شده و بیش از 7800 نفر به همکاران این شبکه تبدیل شده‌اند.

مطابق انتظار، توئیچ در سال 2018 بیش از همه‌ی سال‌های گذشته استریمر جدید را به خود راه داده و هر ماه بیش از 3 میلیون استریمر در آن به فعالیت پرداخته‌اند. به عبارت دیگر، نزدیک نیم میلیون نفر هر روز.

این آمار البته به افزایش ساعات تماشا و تعداد تماشاکنندگان منجر شده است و در سال 2018 توئیچ به رقم 434 میلیارد دقیقه تماشا در سال رسیده است. این شرکت می‌گوید که در هر زمانی از روز 1 میلیون نفر از این پلتفرم استریم بازی تماشا می‌کنند.

همچنین در همین سال 2018 بود که «نینجا» استریمر پرحاشیه و معروف بازی‌ها، به رکورد بیشترین تماشا برای یک استریمر رسید و با 628 هزار تماشاکننده‌ی همزمان به معروف‌ترین استریمر توئیچ تبدیل شد. رکوردی که خودش به فاصله‌ی یک ماه با رسیدن به عدد 667 هزار تماشاکننده شکست.

از حیث رویدادها، E3 با بیش از 2.9 میلیون نفر تماشاکننده میان همه‌ی کانال‌های توئیچ پرتماشاگرترین رویداد بوده است. تماشاشده‌ترین بازی امسال نیز Call of Duty: Black Ops 4 بوده و بعد از آن بازی Monster Hunter World و Sea of Thieves قرار می‌گیرند. بازی‌های FIFA 19 و Red Dead Redemption 2 نیز در رده‌های بعدی قرار دارند و بازی بعدی نیز God of War است که بیشتر از بازی‌هایی مثل Realm Royale و Far Cry 5 در توئیچ دیده شده.

آخرین بازی قرار گرفته در لیست تماشاشده‌ترین بازی‌های سال 2018 در توئیچ عنوان Detroit: Become Human است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.