Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برندگان دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران مشخص شدند

0

شب گذشته دوازدهمین جشن سینمای ایران با حضور منتقدان و نویسندگان در حالی برگزار شد که فیلم هومن سیدی «مغزهای کوچک زنگ زده» که بیشترین تعداد نامزدی را داشت، توانست بیشترین تعداد جایزه‌های اصلی را از آن خود کند و شب خوبی را برای سازندگان و بازیگران خود رقم زد. فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در انتها به عنوان بهترین فیلمِ سال نیز شناخته شد.

برندگان دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران با اهدای همه‌ی جوایز اصلی به فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به پایان رسید. به گزارش گیم‌نیوز به نقل از سینما، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین تدوین رشته‌هایی بودند که فیلم هومن سیدی در آن‌‌ها برگزیده شد.

لیست نامزدهای دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران را اینجا در گیم‌نیوز ببینید.

دیگر برندگان دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران عبارتند از: سارا بهرامی تندیس بهترین بازیگر زن برای فیلم دارکوب، باران کوثری دیپلم بهترین بازیگر زن برای فیلم عرق سرد، امین حیایی دیپلم بهترین بازیگر مرد برای فیلم شعله‌ور، حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست دیپلم بهترین فیلم‌نامه برای فیلم شعله‌ور، سعید ملکان تندیس بهترین چهره‌پردازی برای تنگه ابوقریب، علیرضا علویان تندیس بهترین طراحی صدا برای به وقت شام، حمید خضوعی ابیانه تندیس بهترین فیلمبرداری برای فیلم تنگه ابوقریب، محمدرضا شجاعی تندیس بهترین طراحی صحنه برای فیلم تنگه ابوقریب و نیما اقلیما تندیس بهترین استعداد درخشان برای فیلم امیر را کسب کردند.

نقد فیلم شعله‌ور را می‌توانید در گیم‌نیوز بخوانید.

با اخبار سینمای ایران و فصل جوایز سینمای جهان و همچنین نقد و بررسی فیلم‌های نامزد شده در جوایز مختلف با گیم‌نیوز همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.