Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پابجی موبایل به ۲۰۰ میلیون دانلود رسید

0

دو بازی بتل‌رویال معروف و بزرگ فورتنایت و پابجی در پلتفرم موبایل نیز نبرد تنگاتنگ خود را دنبال می‌کنند. در حالی که چند وقت پیش خبر از افزایش تعداد بازی‌کنندگان فورتنایت موبایل دادیم، حالا شرکت Tencent خبرداده است که تعداد دانلودهای بازی پابجی موبایل به 200 میلیون رسیده است. آماری که البته شامل دانلودهای بازی در کشور چین نمی‌شود!

مشخصا پابجی در کشور چین هم تعداد زیادی بازی‌کننده دارد و با توجه به این‌که این بازی در این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است، احتمالا تعداد بسیار بیشتری از کاربران بازی‌های موبایل در سراسر دنیا، پابجی موبایل را در گوشی خود دارند.

در اطلاعیه‌ای که سازندگان منتشر کرده‌اند، آمار کل بازی‌کنندگان منتشر نشده است، اما پابجی به 30 میلیون کاربر فعال در روز رسیده است.

استودیوی Bluehole اعلام کرده که سود این بازی در پلتفرم iOS نسبت به فورتنایت موبایل 43 درصد بیشتر بوده است. نسخه‌ی موبایل بازی فورتنایت هم پس از عرضه به موفقت خوبی دست یافت و حالا پابجی با تکرار همین آمار، شاخ و شانه کشیده است.

ماه گذشته اعلام شده بود که فورتنایت در سراسر دنیا به 200 میلیون کاربر دست یافته است و با این‌که مطمئنا این تعداد تا کنون افزایش داشته، با توجه به این‌که آمار کشور چین و همچنین 50 میلیون نسخه‌ای که بازی پابجی در پی‌سی و کنسول‌ها به فروش رسانده است، در گزارش حاضر دخیل نیست، احتمالا این بازی ماه‌های پرکاربر و موفق‌تری را نسبت به فورتنایت سپری می‌کند.

بازی فورتنایت در هفته‌ی اول انتشار بر روی پلتفرم موبایل، تقریبا 5 برابر پابجی موبایل درامد داشت و برنده‌ی مسلم این نبرد شناخته شد. بازی‌کنندگان iOS در هفته‌ی ابتدایی، در بازی فورتنایت موبایل 3.7 میلیون دلار خرج کرده بودند، در حالی که در پابجی این رقم به 700 هزار دلار می‌رسید.

بازی PUBG موبایل در ماه اول عرضه عملکرد بدی نداشت و پس از 14 روز توانسته بود به 100 میلیون بار دانلود و 14 میلیون بازی‌کننده‌ی فعال در روز برسد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.