Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت Black Ops 4 بار دیگر استقامت آرمور در Blackout را تغییر می‌دهد

0

Treyarch با جدیدترین آپدیت Black Ops 4 برای بار دوم میزان استقامت زره‌ها در بازی را دستخوش تغییر کرده است. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

اگر از بازیکنان یا دنبال‌کنندگان Call of Duty: Black Ops 4 باشید حتماً می‌دانید که Treyarch به تازگی سیستمی در بازی تعبیه کرده که اجازه ترمیم زره را به بازیکنان می‌دهد. پس از اضافه شدن این قابلیت به بازی، میزان استقامت زره از پیش حتی بیشتر هم شد. چنین چیزی بدین دلیل روی زره‌ها اعمال شد تا بازیکنان تهاجمی دچار دردسر کمتری شوند چرا که به سبب سبک بازی خود، در معرض گلوله‌های بیشتری قرار می‌گیرند. حال آپدیت Black Ops 4 قرار است بار دیگر این رویه را تغییر دهد.

اولین پیاده‌سازی سیستم آرمور جدید در بازی چندان متعادل نبود؛ در واقع تعمیر کردن زره بیش از حد راحت بود و بازیکنان می‌توانستند به آسانی در میانه نبرد سلامتی آرمور خود را برگردانند. با به‌روزرسانی جدید بازی، حالا تعداد قطعات زرهی که بازیکنان می‌توانند حمل کنند از ۱۰ به ۵ کاهش یافته و همچنین فرایند تعمیر نیز یک ثانیه کندتر شده است. مهم‌ترین تغییر اما در میزان استقامت هر سه سطح مختلف آرمور شده است؛ این سطوح اکنون هر سه به یک میزان استقامت در برابر گلوله دارند.

از دیگر تغییراتی که آپدیت Black Ops 4 به ازمغان می‌آورد می‌توان به سلاح تک‌تیرانداز Paladin اشاره کرد که هنگام افزودن سیستم تعمیر آرمور، به‌طور ناخواسته تضعیف شده بود اما حالا به شکل اولیه خود بازگشته است. همچنین طبق وعده‌ای که سازندگان از پیش داده بودند، امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها با تم ارتشی به مود Blackout با این آپدیت به بازی اضافه می‌شود. بدین ترتیب منو جدیدی در بازی قرار می‌گیرد که می‌توانید هر نوع ظاهر ارتشی که پیشتر در بخش چندنفره آزاد کرده‌اید را روی سلاح‌های بتل رویال اعمال کنید.

مضاف بر این تغییرات، نسخه رایانه‌های شخصی بازی به ۱.۱۰ به‌روزرسانی شده که یعنی بازیکنان این پلتفرم می‌توانند محتوای Absolute Zero Operation را تجربه کنند. نقشه‌ها و تجربه زامبی جدید نیز برای دارندگان سیزن پس بازی در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.