Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهترین بازی های حراج زمستانی استیم با قیمت زیر ۱۰ دلار

0

حراج زمستانی استیم در راه است و تعدا بسیار زیادی از بازی‌ها با تخفیف فراوان فروخته می‌شوند. با گیم‌نیوز و معرفی ۱۰ عدد از بهترین بازی‌های این حراج همراه باشید.

حراج زمستانی استیم بدین معناست به کاربران این شبکه می‌توانند از میان کوهی از بازی‌های مختلف نخفیف‌خورده اقدام به خرید کنند. پیدا کردن بازی‌های مناسب و مطابق سلیقه با قیمت مناسب در این حراج چندان کار آسانی نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ۱۰ عدد از بهترین بازی‌های حراج زمستانی استیم که زیر ۱۰ دلار قیمت دارند را برایتان معرفی کنیم تا بتوانید خرید راحت‌تری در تعطیلات سال نوی میلادی داشته باشید.

Dead by Daylight

این عنوان یک بازی ترسناک چندنفره است که ۴ بازیکن را در قالب قربانیان گیر افتاده در محیطی بسته مقابل بازیکن دیگری قرار می‌دهند که نقش یک قاتل روانی را ایفا می‌کند. بازماندگان باید با جمع‌آوری ژنراتور‌های برق در محیط راه فرار خود را باز کنند و از آن سو قاتل باید همه آنها را تا پیش از سپیده‌دم ساقط کند. این بازی با قیمت ۱۰ دلاری خود در حراج زمستانی استیم گزینه‌ای جذاب برای خرید است.

The Division

یکی از عناوین بسیار هایپ‌شده یوبی‌سافت در حراج استیم با تنها ۷.۵۰ دلار در دسترس قرار گرفته که تا پیش از عرضه نسخه دوم مجموعه در ماه مارس سال آینده، پیشنهاد خوبی برای تجربه یک عنوان سوم‌شخص لوت‌محور پیش‌روی کاربران قرار بگیرد.

Donut County

این بازی تاحدودی شبیه به عنوان Katamari Damacy است که در آن با توپی عظیم‌الجثه طرف‌اید که همه چیز را به خود می‌چسباند؛ منتها با این فرق که به حای توپ، باید یک حفره بی‌انتها را کنترل کنید که هر آیتم مناسبی را در خود می‌ریزد. حفره شما هر چه بیشتر می‌بلعد، قطر کلفت‌تری می‌یابد و اگر این بازی برایتان سرگرم‌کننده نیست دیگر واقعاً نمی‌دانیم چه چیزی هست! این بازی در استیم با قیمت ۹.۷۵ دلار فروخته می‌شود.

Fallout: New Vegas Ultimate Edition

بتسدا با عرضه Fallout 76 بسیاری از طرفداران خود و این مجموعه محبوب را ناامید کرد. اکنون شاید تنها چیزی که می‌تواند این طرفداران عصبانی را خوشحال کند، قیمت ۱۰ دلاری یکی از بهترین بازی‌های مجموعه فال‌اوت در حراج زمستانی استیم است. Fallout: New Vegas هر آنچه از یک فال‌اوت انتظار می‌رود  را در خود دارد؛ از جمله عدم برخورداری از بخش آنلاین! احتمالاً تا انتشار بازی جدید The Outer Worlds دیگر عنوانی مشابه نیو وگاس نخواهیم دید.

Hollow Knight

بازی Hollow Knight

بازی اکشن پلتفرمر Hollow Knight بسیار دوست داشتنی است و تمرکز زیادی روی اکتشاف و همچنین مبارزات نفسگیر با باس‌ها دارد. هر منطقه از بازی حس خطر و تهدید را به خوبی منتقل می‌کندو همچنین ویژگی از دست دادن تمامی آیتم‌ها پس از مرگ، بر چالش‌برانگیزی بازی می‌افزاید. Hollow Knight در حراج استیم با قیمت ۱۰ دلار در دسترس قرار گرفته است.

The Orange Box

جعبه نارنجی Valve مجموعه ارزشمندی شامل تعدادی از بهترین بازی‌های تاریخ است؛ از جمله Portal، Team Fortress و تمامی سه نسخه Half-Life 2. قیمت اندک ۳ دلاری این مجموعه ارزش خریدش را بسیار بالا می‌برد.

Portal 2

یکی از بهترین بازی‌های معمایی تاریخ را می‌توان در حراج زمستانی استیم با پرداخت تنها ۲ دلار صاحب شد. پورتال ۲ یکی از بهترین مصداق‌ها از دنباله‌های AAA بسیار باکیفیت است که با داستانی فوق العاده و مکانیک‌های بی‌نقص، تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

Rainbow Six Siege

از جمله بهترین پیشنهاد‌ها در حراجی آخر سال استیم Rainbow Six Siege با قیمت ۹ دلاری بوده که تاکنون موفقیت‌های بسیاری برای سازنده‌اش یوبی‌سافت رقم زده است. از این بازی به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های «بازی به‌عنوان سرویس» یاد می‌شود که با گذشت ۳ سال از عرضه، هنوز هم با محتوای جدید پشتیبانی می‌شود.

Reigns: Game of Thrones

فصل هشتم و آخر سریال بازی تاج و تخت در ماه آوریل سال آینده بالأخره پخش می‌شود تا دو سال انتظار طرفداران برای دانستن سرنوشت وستروس را پایان دهد. تا آن زمان می‌توان از بازی کارتی این مجموعه که در استیم با قسمت ۳ دلاری عرضه می‌شود لذت برد و حداقل برای مدتی روی تخت آهنین نشست.

Rocket League

شاید هیچگاه نمی‌شد که حدس زد که روزی ایده «فوتبال با خودرو» در قالب یک بازی ویدئویی این چنین محبوب واقع شده و فروشی شگفت‌انگیز رقم بزند. گیم‌پلی این بازی برخلاف ایده ساده پشت آن، بسیار استراتژیک و پیچیده است و کسب مهارت در مکانیک‌های آن بسیار سخت و البته لذت‌بخش است. این بازی دوست‌داشتنی را می‌توانید در حراج زمستانی استیم با قیمت ۱۰ دلاری خریداری کرده و همراه با دوستانتان از تجربه‌اش لذت ببرید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.