Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

درخواست عجیب بتسدا از بازیکنان بن شده Fallout 76 برای رفع محرومیت!

0

درخواست عجیب و خنده‌دار بتسدا از بازیکنان بن شده Fallout 76 جهت رفع محرومیت آنها از بازی حاشیه‌ای دیگر برای این عنوان رقم زده است.

بتسدا تاکنون تعداد زیادی از بازیکنان را به دلیل استفاده از نرم‌افزار‌های ثالث و ماد‌ها در بازی جدید خود که به مثاله تقلب هستند بن کرده است. این مسئله اما از این جهت بسیار خبرساز شده که بتسدا راهی پیش‌روی این بازیکنان بن شده Fallout 76 برای رفع محرومیت خود گذاشته و آن نیز نوشتن یک مقاله در مذمت تقلب در بازی است!

نرم‌افزار‌های بسیاری موجود هستند که به بازیکنان Fallout 76 در رقابت با دیگران برتر‌هایی می‌دهند؛ از جمله Reshade و Cheat Engine. بتسدا استفاده از این نوع برنامه‌ها و مادها را برنمی‌تابد و به تازگی موج وسیعی از محرومیت را برای متقلبین راه انداخته است. یوتیوبری به نام JuiceHead که از اعضای فعال ساب‌ ردیت فال‌اوت است، از ایمیل‌های بتسدا به این افراد پرده برداشته که در انتهای آن پیشنهادی بامزه‌ای جلب‌توجه می‌کند. بتسدا به این افراد اعلام کرده که حاضر است در ازای نوشتن یک مقاله کوتاه درباره ضرر نرم‌افزار‌های ثالث برای جامعه بازیکنان، محرومیت آنها را لغو کند!

با توجه به سابقه بتسدا از اینگونه کار‌های طنز، بسیاری در ابتدا تصور می‌کردند که این یک شوخی است اما بالا رفتن تعداد افرادی که دریافت این ایمیل را تأیید کرده‌اند این احتمال را رد کرده است. بتسدا هنوز درخواست پاسخدهی رسانه‌ها در رابطه با این موضوع را جواب نداده و همزمان، بسیاری از بازیکنان به این شرکت اعتراض داشته‌اند که محروم شدنشان از بازی ناعادلانه یا بدون هشدار و حتی کاملاً اشتباه بوده است. بدین ترتیب بعید است که مشق شب بتسدا چندان مورد علاقه بن‌شدگان قرار گرفته باشد!

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.