Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت هفتگی سینمای ایران: تازه‌ترین اخبار از جشنواره فیلم فجر ۹۷

0

این هفته باز هم با مطلب آپدیت هفتگی سینمای ایران در گیم‌نیوز همراه شما هستیم. ابتدا با خبری از محصول مشترک سینمای ایران و ژاپن به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و بازی مهناز افشار آغاز می‌کنیم، سپس به سراغ جشنواره فیلم فجر 97 می‌رویم و ضمن مرور دو فیلم جدیدی که در راه جشنواره قرار گرفته‌اند، به تازه‌ترین اخبار از این جشنواره سینمایی می‌رسیم. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

محصول مشترک سینمای ایران و ژاپن

فیلم «مهمانخانه شکوفه نو» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی تاکی فومی تی یوتسویی در تهران مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند. نغمه ثمینی نویسنده‌ی این فیلم و مهناز افشار بازیگر ایرانی فیلم خواهد بود، همچنین آیاکو کوبایاشی (بازیگر کودکی اوشین) در این فیلم بازی خواهد کرد.

در راه جشنواره؛ «جمشیدیه» و «رحمان 1400»

«جمشیدیه» با بازی برنده سیمرغ بلورین سال گذشته، سارا بهرامی، برای حضور در جشنواره فجر آماده شده است. این فیلم ساخته‌ی یلدا جبلی است و حامد کمیلی، ستاره پسیانی و پانته‌آ پناهی‌ها از دیگر بازیگران شناخته‌شده‌ی این کار هستند. نسخه نهایی فیلم پرستاره‌ی منوچهر هادی نیز به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده است. «رحمان 1400» به تهیه کنندگی علی سرتیپی و با بازی سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، مهران مدیری و ساره بیات جلوی دوربین رفته است.

در حال ساخت؛ «ملودیکافه» و «آنجا همان ساعت»

فیلم «ملودیکافه» به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و نویسندگی مهراب قاسم خانی وارد مرحله‌ی پیش تولید شده است. بزرگمهر حسین پور (کاریکاتوریست) به عنوان مدیر هنری این پروژه فعالیت خواهد کرد. جدیدترین ساخته‌ی سیروس الوند با نام «آنجا همان ساعت» نیز روزهای آخر فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد. پرویز پرستویی، شهرام حقیقت دوست و ماهور الوند از بازیگران این فیلم هستند. سازندگان همچنین در تلاش هستند فیلم را به جشنواره برسانند.

بنیاد سینمایی فارابی لیست دریافت کنندگان تسهیلات این سازمان را منتشر کرد

بنیاد فارابی لیست تسهیلاتی که به افراد و فیلم‌های سینمایی از نیمه‌ی دوم سال 96 تاکنون پرداخته است را منتشر کرد.

تازه‌ترین اخبار از جشنواره فیلم فجر 97

ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگارن گفت:

قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر افزایش نخواهد یافت و قیمت بلیت به نرخ دوره گذشته خواهد بود/ احتمالا مثل سال گذشته پردیس ملت میزبان اهالی رسانه و پردیس باغ کتاب میزبان هنرمندان خواهند بود اما هنوز این انتخاب ها قطعی نشده‌اند.

همچنین داروغه زاده احمد امینی، محمدعلی حسین نژاد، حسن خجسته، شاهرخ دولکو، بهروز شعیبی، حسین کرمی و رضا مقصودی را به عنوان اعضای هیات انتخاب این دوره از جشنواره منصوب کرد.

جدیدترین جدول فروش فیلم های در حال اکران (به ترتیب فروش هفتگی)

  1. مارموز(کمال تبریزی) ۲,۴۶۵,۶۱۱,۰۰۰
  2. بمب؛ یک عاشقانه ( پیمان معادی) ۳,۶۰۲,۳۸۹,۰۰۰
  3. کُلمبوس ( هاتف علیمردانی)۱,۶۱۷,۶۳۵,۰۰۰
  4. پاستاریونی ( سهیل موفق)۱,۴۳۸,۰۶۵,۰۰۰
  5. میلیونر میامی ( مصطفی احمدی)۸۰۸,۰۱۹,۰۰۰
  6. اتاق تاریک ( روح‌الله حجازی)۱۶۷,۳۸۶,۰۰۰

تیزر فیلم سوء تفاهم

از جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «سوء تفاهم» که به تازگی در سینماها اکران شده است رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و با بازی کامبیز دیرباز و هانیه توسلی در گروه آزادی به روی پرده رفته است. نقد و بررسی این فیلم را می‌توانید اینجا در گیم‌نیوز بخوانید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.