Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مهلت ثبت آثار در جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران ۱۵ دی به پایان می‌رسد

0

براساس فراخوان منتشر شده، مهلت ثبت آثار در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران پانزده دی ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گیم‌نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فراخوان هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران در حالی اول آذر ماه منتشر شد که این دوره تفاوت‌هایی اساسی با دوره‌های پیشین دارد، از جمله این که میزان جوایز این دوره افزایش چشم‌گیری داشته و از 45 میلیون تومان دوره گذشته، به 360 میلیون تومان افزایش یافته است. بر همین اساس، جایزه بهترین بازی سال ایران 100 میلیون تومان، جایزه بخش دستاوردها هرکدام ۲۰ میلیون تومان، بهترین بازی از نگاه مردم 15 میلیون تومان و جایزه بخش ژانرها هرکدام 5 میلیون تومان تعیین شده است.

در رویداد امسال تنها بازی‌هایی می‌توانند به رقابت بپردازند که در یکی از فروشگاه‌های دیجیتال داخلی یا خارجی معتبر منتشر شده باشند. با این حال انتشار به صورت سافت لانچ نیز قابل قبول است.

بازی‌سازان علاقه‌مند به حضور در این رویداد تا 15 دی ماه فرصت دارند آثار خود را به صورت الکترونیکی برای جشنواره ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت اثر می‌توانید به سایت هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران به نشانی http://irangamefestival.ir مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.