Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین پوستر انیمه Dr. Stone منتشر شد

0

Dr. Stone در حال حاضر یکی از مانگاهایی است که روز به روز طرفداران بیشتری کسب می‌کند و به همین دلیل سال بعد قرار است انیمه جدیدی از آن ساخته شود.

بعد از این‌که در جامپ فستا ۲۰۱۹ یک تیزر کوتاه ولی جذاب از آن پخش شد، اولین پوستر انیمه Dr. Stone منتشر شده که یکی از شخصیت‌های اصلی به نام سنکو را نشان می‌دهد که از زندان سنگیش بیرون آمده است. اتفاقی که در اول داستان می‌افتد و ژست خوبی از سنکو هم نشان می‌دهد.

داستان درباره دو پسر است که سعی می‌کنند دنیا را از وضعیتی که همه در آن سنگ شده‌اند نجات بدهند. تا به حال هفت جلد از مانگای آن منتشر شده است. نویسنده این مانگا، ری ایچیرو ایناگاکی مانگای Eyeshield 21 را هم نوشته است. خود مانگا هم موفقیت‌های زیادی داشته و مهارت تصویرگر آن یوسکه موراتا که بر پروژه‌‌هایی مانند One-Punch Man کار کرده را به خوبی نشان می‌دهد.

این انیمه که توسط TMS Entertainment تولیده شده و قرار است در جولای ۲۰۱۹ پخش شود. Viz Media ناشر Dr. Stone انیمه این سریال جدید را این‌گونه شرح می‌دهد:

در یک روز سرنوشت‌ساز تمامی انسانیت در یک انفجار نور در سنگ خشک شدند. بعد از چندین هزاره یک پسر دبیرستانی به نام تایجو از سنگ بیرون آمده و خود را در دنیایی پر از مجسمه‌های سنگی می‌یابد. ولی او تنها نیست! دوست دانشمندش سنکو چند ماه قبل از سنگ بیرون آمد و نقشه‌ای در سر دارد تا بار دیگر تمدن انسان‌ها را راه بیاندازد.

اگر به این سری جدید علاقه‌مند شدید باگیم‌نیوز همراه بمانید تا اخبار بیشتری در آینده درباره Dr. Stone بخوانید.

منبع comicbook

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.