Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ببینید: تصاویر جدید شورش در شهر ۴ منتشر شدند

0

همه‌ی ما از سر نوستالژی هم که شده منتظر قسمت بعدی مجموعه‌ی Streets of Rage یا شورش در شهر هستیم. با این‌که رونمایی این بازی نسبتا مفصل بود و می‌توانید همه‌ی اطلاعاتی که در حال حاضر از این عنوانِ مورد انتظار داریم را در این مطلب در گیم‌نیوز بخوانید، هر بار اطلاعات تازه‌ای از بازی منتشر می‌شود، مثل بچه‌ها به دنبال آن می‌رویم و با اشتیاق اخبار را پیگیری می‌کنیم. در ادامه تصاویر جدید شورش در شهر 4 که به تازگی منتشر شده‌اند را با هم خواهیم دید.

بر اساس گفته‌های سازندگان این بازی، یک داستان کاملا جدید و اصیل در این بازی که دنباله‌ای برای شورش در شهر 3 محصول سال 1994 است روایت خواهد شد.

گیم‌پلی بازی تغییر نکرده و سبکِ کلاسیک خود را همراه خواهد داشت. به علاوه، طراحی محیط و دشمنان بازی بسیار به گذشته نزدیک است و بازی علاوه بر این‌ها و احتمالا به عنوان مهم‌ترین ویژگی، قهرمانان قبلی و دوست داشتنی خود یعنی «الکس» و «بِلیز» را به همراه خواهد داشت.

مجموعه بازی‌های شورش در شهر در سال 1991 برای اولین بار برای کنسول سگا جنسیس عرضه شدند. Streets of Rage در سال‌های 92 و 94 نیز ادامه پیدا کرد.

پلتفرم مقصد انتشار این بازی و همچنین تاریخ عرضه‌ی شورش در شهر 4 هنوز اعلام نشده است.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.