Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم آکوامن پرفروش‌ترین عنوان دی‌سی بعد از سال ۲۰۱۲ خواهد شد

0

آخرین دستاورد دی‌سی در زمینه‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی، آکوامن نام دارد. این فیلم موفق شده که به موفقیت ابتدایی خود ادامه داده و همچنان جایگاه خود را در لیست‌ برترین‌های باکس‌آفیس محفوظ نگاه دارد. این فیلم مجددا این آخرهفته نیز توانسته پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس باشد و با احتساب آخرین آمار فروشش، تاکنون 751.8 میلیون دلار در مقیاس جهانی فروش داشته است. بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم که جیسون موموا در آن به بازیگری پرداخته است، در طی مدت اکران خود به رقم فروش 900 میلیون دلار دست پیدا خواهد کرد. اگر این مسئله حقیقت پیدا کند، باعث می‌شود که فیلم آکوامن به دومین فیلم پرفروش دی‌سی تبدیل شده و بعد از فیلم «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» محصول سال 2012 قرار می‌گیرد. این فیلم موفق شده بود که میزان فروش 1.09 میلیارد دلاری را برای خود به اثبات برساند.

تماشا کنید: تریلر نهایی فیلم Aquaman آتلانتیس را با تمام شکوهش به تصویر می‌کشد.

حالا با گذشت تنها چندهفته از اکران فیلم آکوامن، این فیلم توانسته که میزان فروش کلی فیلم‌های مطرحی از دی‌سی تاکنون را پشت سر بگذارد. از این عناوین می‌توان به فیلم‌های Man of Steel (با 668 میلیون دلار)، Justice League (با 657 میلیون دلار) و Suicide Squad ( 746.8 میلیون دلار) اشاره کرد. انتظار می‌رود که به زودی فیلم آکوامن بتواند از فروش فیلم Wonder Woman و Batman v Superman: Dawn of Justice نیز پیشی بگیرد. این دو فیلم به ترتیب 821.8 و 837 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

عملکرد فیلم‌ آکوامن در بازار‌های بین‌المللی نیز فوق‌العاد بوده است. این فیلم توانسته  که 562.4 میلیون دلار از درآمد خود را از بازار‌های بین‌المللی به دست بیاورد و تنها 260 میلیون دلار آن را یک‌جا از بازار چین به دست آورده است. سهم ایالات متحده از فروش کلی این فیلم تاکنون 189.4 میلیون دلار بوده است.

در فیلم‌ آکوامن جیسون موموا در نقش آکوامن ظاهر می‌شود. از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون و نیکول کیدمن اشاره کرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.