Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی رایگان بعدی اپیک استور مشخص شد – و یک بازی خاص و فوق‌العاده است!

0

اپیک گیمز با آغاز به کار فروشگاه دیجیتالی خود، هر دو هفته یک بار یک بازی پی‌سی به صورت رایگان عرضه می‌کند. بازی رایگان بعدی اپیک استور حالا مشخص شده و یکی از عناوین برتر سال 2017 است.

بازی What Remains of Edith Finch از دهم تا 25 ژانویه به صورت رایگان در فروشگاه اپیک عرضه خواهد شد. شما هم می‌توانید از 20 دی ماه تا 5 بهمن این بازی را به صورت رایگان از اپیک استور دانلود کنید.

برای این کار تنها کافی است که یک حساب کاربری اپیک در این فروشگاه ساخته و در زمانِ اعلام شده این بازی را خریداری کنید. به علاوه، خرید این بازی در این زمان دائمی بوده و شما می‌توانید بازی را بعد از 25 ژانویه تا هر وقت که خواستید بازی کنید.

در حال حاضر، بازی جذاب و مستقل و البته بسیار دشوار Super Meat Boy در این استور به رایگان قابل دریافت است. این بازی را می‌توانید تا تاریخ 20 دی و پیش از عرضه‌ی بازی رایگان بعدی اپیک استور از این فروشگاه دانلود کنید.

بازی What Remains of Edith Finch یک تجربه‌ی ماجرایی و رمان‌گونه‌ی نسبتا کوتاه است درباره‌ی خانواده‌ی دختری که همه‌ی اعضای آن در شرایطی غیرعادی مرده‌اند. شما از زاویه دید ادیث، خانه‌ی اجدادی را مرور می‌کنید و درباره‌ی مرگ هر یک از اعضای این خانواده اطلاعات به دست می‌آورید.

این بازی، یکی از تجربه‌های تاثیرگذار و فوق‌العاده احساسی است که می‌توانید داشته باشید. در دنیای بازی‌های ویدئویی این دسته از بازی‌ها زیاد هستند، اما What Remains of Edith Finch یکی از ناب‌ترین داستان‌ها را دارد.

توصیه می‌شود که این بازی را از دست ندهید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.