Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انویدیا کارت گرافیک RTX 2060 را با پایه‌ی قیمت ۳۵۰ دلار معرفی کرد

0

انویدیا به تازگی کارت گرافیکی جدید GeForce RTX 2060 را در جریان کنفرانس خبری زنده‌اش در آغاز CES 2019 معرفی کرد. این کارت گرافیکی از تاریخ 15 ژانویه از قیمت 350 دلار به بالا به مجموعه‌ی کارت‌های گرافیک RTX 20 خواهد پیوست. قیمت‌ها بر اساس سازنده و مدل متفاوت خواهند بود.

ادعا‌های بسیاری درخصوص عملکرد کارت گرافیک RTX 2060 وجود دارد و گفته می‌شود که یا با کارت گرافیک GTX 1070 Ti برابری می‌کند یا اینکه قدرتمند‌تر از آن است. به گفته‌ی مدیر ارشد اجرایی انویدیا، یانسن هوانگ، کارت گرافیک RTX 2060 می‌تواند بازی Battlefield V را در رزولوشن 1440 با نرخ تصویر میانگین 60 فریم بر ثانیه اجرا کند. بنا بر جداولی که در معرفی این کارت گرافیکی جدید به نمایش درآمده‌اند می‌توان دید که در مقایسه با GTX 1060، کارت گرافیکی RTX 2060 می‌تواند چیزی در حدود 1.4 تا 1.9 برابر بهتر در پردازش بازی‌ها با رزولوشن 1440 و بالاترین تنظیمات عمل کند. این موضوع البته به بازی موردنظر نیز بستگی دارد.

سری کارت‌های گرافیک RTX انویدیا این توانایی را دارند تا به شکل مناسبی اشعه‌ها را دنبال کند. این موضوع باعث می‌شود که بازتاب‌ها، نورپردازی‌ها و سایه‌ها بتوانند شباهت بیشتری به واقعیت داشته باشند. کارت‌های گرافیک قبلی به خاطر سنگین بودن پروسه‌ی دنبال‌ کردن اشعه‌ها با این مسئله مشکل داشتند اما کارت‌های RTX انویدیا مجهز به هسته‌های RT هستند که مشخصا برای دنبال‌ کردن اشعه‌ها ساخته شده‌اند تا این موضوع نرخ تصویر کلی را پایین نیاورد. کارت‌های RTX همچنین از متد DLSS برای آنتی آلیاسینگ استفاده می‌کند که مبتنی بر هوش مصنوعی است و در ازای افت عملکردی جزئی، تصویر واضح‌تری را به کاربر ارائه می‌کنند.

انویدیا برای این که خرید مشتریان جذاب‌تر باشد، برخی بازی‌های سطح‌ بالا را نیز با کارت‌های گرافیک سری RTX عرضه می‌کند. اگر یک کارت گرافیک RTX 2060 یا RTX 2070 خریداری کنید، می‌توانید باندل آن با یکی از بازی‌های Battlefield V و یا Anthem را انتخاب کنید. کسانی که کارت‌های گرافیک RTX 2080 یا RTX 2080 Ti را خریداری می‌کنند، هر دوی این بازی‌ها را در باندل خود خواهند داشت.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.